Vi fortsätter, Bf aug 10
Nej nu ska här sussas! Hade ju velat sova i de nya sängarna, men vi får vänta till imorgon..
Pyret har just vaknat till liv, så man får väl se hur lätt det är att somna hehe.
God natt tjejer, wherever you are ![]()
Nej nu ska här sussas! Hade ju velat sova i de nya sängarna, men vi får vänta till imorgon..
Pyret har just vaknat till liv, så man får väl se hur lätt det är att somna hehe.
God natt tjejer, wherever you are ![]()
Hej på er!
Ja Pregga, trist med folk, men man kan inte förstå alla och man ska inte heller bry sig förmycket,om det nu inte är nån som behöver hjälp..
Idag ska vi få ställa in de nya sängarna, har legat och längtat hela natten haha.
Jösses vilket liv det är på lilla Pyret nu! Det sparkas dygnet runt känns det som, och min blåsa har blivit en rolig leksak , så toalettbesöken är om möjligt ännu tätare nu..
Har mått lite dåligt idag, m¨tt illa variit yrslig och väldigt klen. Tog etttag innan jag fick i mig nån frukost också pga detta, men bara jag fick maten i mig så blev det bättre.
Har ju haft problem med låga värden på mornarna så det är väl inte bättre nu när man är gravid.
Jag har ju sedan många år haft problem med att gå upp hastigt på mornar, då har jag fått svimmningsattacker, illamående och diarre. Inte kul när man vart på jobbet och tanterna har suttit brevid en och klappat på axeln och frågar hur man mår, haha
hej tjejer! ja det är ju inte direkt nåt jättemingel här nu
Vad har ni för er??
Vi har vart och fikat hos svärisarna, nu ska vi montera säng ![]()