Inlägg från: SweetLilly |Visa alla inlägg
  • SweetLilly

Vi fortsätter, Bf aug 10

Nej nu ska här sussas! Hade ju velat sova i de nya sängarna, men vi får vänta till imorgon..
    Pyret har just vaknat till liv, så man får väl se hur lätt det är att somna hehe.

God natt tjejer, wherever you are

Lilla pyret väntas 100806
  • SweetLilly

Hej på er!

Ja Pregga, trist med folk, men man kan inte förstå alla och man ska inte heller bry sig förmycket,om det nu inte är nån som behöver hjälp..

Idag ska vi få ställa in de nya sängarna, har legat och längtat hela natten haha.
    Jösses vilket liv det är på lilla Pyret nu! Det sparkas dygnet runt känns det som, och min blåsa har blivit en rolig leksak , så toalettbesöken är om möjligt ännu tätare nu..

Har mått lite dåligt idag, m¨tt illa variit yrslig och väldigt klen. Tog etttag innan jag fick i mig nån frukost också pga detta, men bara jag fick maten i mig så blev det bättre.

Har ju haft problem med låga värden på mornarna så det är väl inte bättre nu när man är gravid.

Jag har ju sedan många år haft problem med att gå upp hastigt på  mornar, då har jag fått svimmningsattacker, illamående och diarre. Inte kul när man vart på jobbet och tanterna har suttit brevid en och klappat på axeln och frågar hur man mår, haha

• SweetLilly

hej tjejer! ja det är ju inte direkt nåt jättemingel här nu Vad har ni för er??

Vi har vart och fikat hos svärisarna, nu ska vi montera säng

• SweetLilly
    Pregga skrev 2010-04-23 23:21:08 följande:
    jisses, kaninen höll på å riva allt inne i buren så jag skulle gå över inhägnaden, ett staket runt själva buren så han har springyta hela tiden, å snubblade nästan över det....FLÄMT!! tror hjärtat satte sig i halsgropen, jag är INTE smidig längre så det gör jag inte om....va rädd jag blev....
    hejhej =P

Jo jag snavar hela tiden.. jag har ju taskig balans sen innan så nu är det riktigt kass.. man får hjärtat lite i halsgropen emellanåt!

Nu har vi fått upp sängen, ska bli så sköööönt att sova inatt
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-04-24 09:49:30 följande:
    Är det så att jag kan ha sträckt en muskel? men varför knäppte det till en gng när jag la mig ner med benen rakt ner? ngn som vet?
    Ja du kan ha sträckt dig, sen så knäpper dte ju lätt i fogar och leder nu när man är gravid!

Jag sov iaf suuper i sängen i natt
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-04-24 09:58:52 följande:
    ok, så det som knäppte kan ha varit en sträckt muskel som gick tillbax? e ju lite öm i ljumsken idag, inte ont....men öm...åå va gött å sova i ny säng, hihii göttans att du fick sova ordentligt...känns inte som om jag vaknat riktigt än...men det jag undrar över e ju mer-jag kan väl inte ha skadat ngt som påverkar lille bebisen?
    nja jag tror inte själva musklen lät, utan kanske en fog som sagt eller en led..
    Nej sånt är ju inte farligt för bebis, mest obekvämt för dig

Nu ska jag baka morotskaka och en banankaka, ska ha lite att bjuda på i frysen..
    Mor kommer och hälsar på imorgon också, ochhon är en riktig kaffe/bulle människa så då måste det finnas hehe
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-04-24 10:11:01 följande:
    ok, har pratat md 1177 i vanlig ordning, hahahaa hon sa att det inte var ngn fara iallafall, å att jag antagligen sträckt en muskel i ljumsken men att det inte va ngn fara för liten, har ju inte ont...men lite öm.morotskaka älskar jag, men baka e inte min starka sida....hahahamen trevligt med besök..:)
    haha ja jag bakar massor, köper kanske kaffebröd HÖGST en gång om året haha
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-04-24 10:27:44 följande:
    oj, jag önskar jag va lika duktig ja.......:(
    man gör så gott man kan! Lär dig ett recept som du känner att du klarar och så kör du på det!
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-04-24 10:50:16 följande:
    du tror inte det kan vara ligamentet som gick av??? för det borde la gjort skitont?
    haha nej hade det gått av hade du känt det! du hade du legat i plågor  på golvet!
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-04-24 10:59:44 följande:
    haha aa jag misstänkte väl nästan det..hörru, jag älskar morotskaka...dela med dig :) haha, näe nu ska jag iväg på ett ärende men hoppas på att det e lite mer fart i tråden ikv :) em, kram sålänge...
    haha ja du får komma förbi  på lite kaffe och kaka då vettu

Kram kram
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10