Inlägg från: SweetLilly |Visa alla inlägg
  • SweetLilly

Vi fortsätter, Bf aug 10

sofie&laura; jo det är klart man är orolig och jag tror dte är naturligt att känna oro ju närmare man kommer BF. Och speciellt för dig! Man ska nog inte vara rädd för tankarna, bara låta de komma och inte fixera sig vid detaljer..

Jag oroar mig massor för vad som kan vara fel på barnet, men alla UL och värden är ju toppen, så det är min egna hjärna som spökar, så jag försöker att lämna de tankarna åt sidan.

Lilla pyret väntas 100806
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-04-29 13:53:57 följande:
    Tack alla som grattat till ny vecka! Det är så jäkla gött att det går framåt!
    ja och jag tycker veckorna går fortare och fortare!
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-04-29 14:16:53 följande:
    Ja nu kommer de att göra de iaf. Har grymt mycket att göra nu framöver. Som tur är kommer jag att va ledig fredagar framöver. Jobbar imon med sen är jag ledig fredagar i maj och juni. Gött ska det bli.
    ja  jag kan ju inte säga att jag har mycket att göra iaf men känslan av att veckorna bara rusar tycker jag har blivit väldigt stark nu. Tycker det är måndag,och sen fredag igen..

Nu är jag iaf så jäkla trött, måste gå och vila lite..
  • SweetLilly
    ssssssss8 skrev 2010-04-29 16:10:24 följande:
    Jag ser att det är flera som tycker att bebisen sparkar mycket ner i bäckenet.Det är inte roligt speciellt inte om man är kissnödig när det sätter igång men det är ju bra att den rör på sig då är allt som det ska.Varje morgon när jag vaknar så sparkar den till en gång riktigt hårt så där får man ett räjelt godmorgon mamma!Ett problem som är stort för mig är att jag äter så mycket sött, varje dag i varierande mängder jag vill få ett sluut nuuu.Vår bebis har väl sockerabstinens när det föds om jag inte lägger av men hur ska jag göra? TIPS tack!
    Ja jag har ju inte fastnat i sockträsket, även om det är lätt! men jag kanske har några tips iaf..
    *Tugga på morot! Det tar bort suget!
    *Drick vatten med citron
    *Ät söt frukt just när suget är som allra jobbigast, då får iaf kroppen lite socker men inte så mycket.
  • SweetLilly
    SweetLilly skrev 2010-04-29 16:27:35 följande:
    Ja jag har ju inte fastnat i sockträsket, även om det är lätt! men jag kanske har några tips iaf..*Tugga på morot! Det tar bort suget!*Drick vatten med citron*Ät söt frukt just när suget är som allra jobbigast, då får iaf kroppen lite socker men inte så mycket.
    haha "sockträsket" det var nåt nytt hahaha sorry.. socker skulle dte ju va såklart
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-04-29 17:12:51 följande:
    Fick du ngt ida? Typ...brev? kram
    ja jag fick just in posten, underbart brev var det   {#lang_emotions_flower}
  • SweetLilly

Pregga; vad har du gjort av din bild?

Här verkar man vara ensam iaf Gick upp med maken idag - igen. Har så ont i magen på mornarna så det är svårt att somna om. Känns ungefär som när man varit ute och festat eller ätit onyttigheter, då får jag sån här "värk" eller det svider och ömmar snarare.

Hoppas alla får en fin helg och trevlig Valborg idag också!

• SweetLilly

kul att grilla, men här ska det regna hela dagen, så det blir nog bara mat inne för oss
    Funderar på att laga nåt gott, men kan inte komma på vad, har ju ingen fantasi alls just nu..

• SweetLilly

hjärnan är som i ett ludd, har svårt att planera och tänka.. sen är jag dödligt trött hela tiden, och kan inte sova på nätterna. Man vaknar ju av att bebis sparkas, ryggen gör ont elle rman är kissnödig..blä blir galen snart..

• SweetLilly
    Pregga skrev 2010-04-30 07:25:37 följande:
    haha min lille protesterar hej vilt här med när jag ska lägga mig, hahaha å han e såå envis-ger sig inte heller....men jag älskar det...Fyndade böcker på bokrean igår, ett par barnböcker, bla dumbo,micke å molle..hihi25 kr st bara, känns som ett fynd :)
    ja det är mysigt - oftast, meninte de sparkarna man får ner mot blåsan och ner i de regionerna, känns väldigt obehagligt..

Nej nu måste jag försöka vila lite , tar nog med datorn i sängen och ser en film..
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10