Inlägg från: SweetLilly |Visa alla inlägg
  • SweetLilly

Vi fortsätter, Bf aug 10

ssssssss8 skrev 2010-04-30 11:02:26 följande:
    Jag måste försöka med något vattenmelon kanske? Citronvatten har jag inte tänkt på tack för tipset!
    ja melon funkar ju det med! det är läskande!

Nu har jag sett film och sovit 2tim, så skönt. Nu ska man bara orka göra resten
    Skulle väl ha behövt handla men det pallar inte mina höfter i dag så det får bli makens uppgift idag.
    Tror vi bara gör pizza hemma, känns enkelt och bra.. eller har nån nåt annat förslag på enkel men lite roligare mat såhär på valbrg..?
    Lilla pyret väntas 100806
  • SweetLilly

Joo det måste jag ju berätta! Igår kväll lyssnade maken på min mage och han kunde höra Pyrets puls!! Jättehäftigt! Önskar jag själv kunde höra det!

• SweetLilly
    Lysmasken skrev 2010-04-30 16:34:09 följande:
    Om man skulle ta och åka till affären å handla till ikväll men vad ska vi äta för något? Hmm, hemma gjord pizza kanske...
    vi ska göra pizza idag Kändes sådär lagom, orka inte stå med nåt  mer avancerat idag..
  • SweetLilly

Hej på er!

Lite trist väder här idag gråmulet och blåsigt..trist.
    Maken är och byter bromsar på bilen, så här sitter jag och försöker komma på nåt att göra, har lite tråkigt.. har ingen lust att städa iaf, det klarar inte höfterna just nu. har ju vart rätt okendå ett par veckor men nu har det slagit till igen.
    Menmen, man får ju bara stå ut helt enkelt.

Jag räknade på hur långt jag hade kvar, för jag kommer ju troligen snittas i v37, och jag har ju bara 11v + några dagar kvar då, känns ju så otroligt lite!

• SweetLilly

Pregga; det låter ju toppen att ditt ex vill satsa, men samtidigt tycker jag det låter som en väldigt snabb omvänding från allt skit han gjort för bara nån månad sen mot dig? Det är inget han gör för att du ska glömma det här med vårdnad och så? Vill verkligen inte sänka dig eller misstro dig på nåt vis, men många gånger kan viljan att det ska gå bra, ta över förståndet och man tar åt sig allt bra.
    Jag hade nog varit mer försiktig i detta läget, men du vet ju bäst som faktiskt träffar honom

Som sagt, bara 11v drygt kvar för mig innan jag får träffa pyret, helt galet! Tänker på det hela tiden..

• SweetLilly
    Pregga skrev 2010-05-01 14:09:31 följande:
     Tusen tack blomman för omtanken, men jag hade det sj i tanke..tills han pratade giftemål med MIn väninna....hihi men men jag håller ögon å öron öppna...han var ju borta i 3 dagar å sa-när man sitter så , ja då finns det bara tid till en sak å det är att tänka över sitt liv...å min tanke var hos dig å barnen å familjen....å insåg att min plats är med er.....11 v e ju ingenting gumman :) ååhh så spännande:)
    Ja jag är bara orolig för dig gumman Men om det är så bra som det låetr är dte ju toppen!

Hoppas ni alla har en toppenhelg, nu ska här ätas lunch, och ikväll ska vi ta säsongspremiär med Chevan och åka och äta lite glass eller nåt, bara glida och njuta
  • SweetLilly
    Mandy86 skrev 2010-05-01 18:13:59 följande:
    ja det känns som att det är så nära att man kan börja räkna ner så.. men det har man ju kunnat hela tiden
  • SweetLilly

hehe nu har vi varit hos makens bror med familj. Hans tjej frågade i vilken vecka jag var i nu, haha hon tyckte min mage såg väldigt stor ut, det verkar vara nåt som alla säger

Ang sommarplaner.. ja här ska vi bygga sovrum, altan och badrum helst innan Pyret kommer och det är ju i slutet på juli, så det blir ju spännande..or not.
    Vi ska iaf FÖRSÖKA komma ut med bilen lite iaf. Men annars blir vi nog bara hemma.

• SweetLilly
    Pregga; hoppas jag inte satt nåt griller i huvudet på dig så att du misstror han på fel sätt nu då, men det var ju endå bra att du frågade honom rätt ut! Hoppas allt blir bra på bästa sätt iaf!

carohl; haha ja jösses, man är som sagt ganska klumpig nu som gravid! Man är väldigt fumlig och okontrollerad i alla rörelser, men det är jag från början så jag har ju blivit ännu värre än vanligt haha.

Jag hade inte kännt Pyret sen igår och sov hela natten också utan puffar och toabesök så jag var så orolig i imorse, kände inget i sängen heller och rullade runt för att mana fram nåt, men nej, inget. Men nu när jag satte mig här började det trycka ut mot naveln, så skööönt, den lille skrämde mig där ett tag...
  • SweetLilly

puchelina; jag har gått upp 10kg. som sagt,alla går upp olika, det är inget att hänga upp sig på, bara man äter bra och sköter om sig själv så att man mår bra!

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10