Inlägg från: elinnnnn |Visa alla inlägg
  • elinnnnn

Vi fortsätter, Bf aug 10

Malinski79 skrev 2010-05-16 20:31:52 följande:
    Hej allihop!!!!!Nu va det sååå längesen jag skrev här Har varit på en liten sverige resa nu i helgen..jag å dottern hämtade upp en kompis i Solna i torsdags å sen bilade vi ner i helsingborg till en annan kompis..Vi tre bodde ihop i 2 år medan vi pluggade i sthlm å har nu inte setts på 3år,så de va såååå roligt att äntligen ses igen..Men är allt lite matt i kroppen efter att kört bil i 6 tim i torsdag, gått i affärer i 6 tim i fredags, shoppat i 3 tim i lördags för att avsluta helgen med att köra bil i 6 tim idag igen vi har shoppat,shoppat å shoppat..Har inte funnits annat å göra då det varit SKIT väder där nere på södern Men de va så mysigt ändå så de kvittade..Bebisen lever verkligen rövare varje dag nu!!! Sååååå mysigt Antar att jag missat massor här nu,får läsa ikapp en annan dag..
    hej!! låter som du haft det härligt :) ojdå 6 timmar i affärer, shopping 3 timmar dagen efter + sammanlagt 12 timmars bilkörning! hur orkar du? hahaha jag gick 20 minuter i affärer innan jag fick ont, men ändå envisades jag med att gå drygt en halvtimme till sen gav jag upp

ja här är bebisen också verkligen igång hehe. inte hela tiden men när hon väl är det så är det rejäla sparkar *mysigt*
    BF 100809
  • elinnnnn
    sofie och laura skrev 2010-05-16 21:39:50 följande:
    Jag tog inte mig illa vid =)Precis man hinner ju knappt läsa allas inlägg här haha vi e ju nästan demn största känns det som! Jag har dock kännt besvikelse för att inte få känna denna känslan igen SUPERKVINNAN  minns den som igår!Men man får precis känna lyckan med sitt barn... eller hur vännen!Nå kommer du föda i sveriga vännen
    Såklart man känner samma lycka :)

Jorå jag kommer föda här. Jag stannar kvar till ungefär en månad efter förlossning. Mer beroende hur jag mår. Kanske klarar jag inte av att resa så pass nära efter förlossning, men det vet vi ju inte förräns då :)
    BF 100809
  • elinnnnn
    Mandy86 skrev 2010-05-17 19:28:25 följande:
    Nu har jag och sambon bestämt oss för att ikväll bokaen tid till privat UL i nästa vecka Vårt RUL här i Malmö utgår ju v. 32 och vi kanske skulle få ett i v.37-38 om dem hade tid då..suck..troligtvis inteBlir skönt att se lillan igen så man får lite uppdatering under graviditeten
    vad spännande :) lycka till
    BF 100809
  • elinnnnn
    Mandy86 skrev 2010-05-17 20:21:05 följande:
    Tack elinnnn! Hur har du det där borta förresten? du mår bra och så??Mums har bakat chokladbullar nu!!
    Hej!
    Jag är ju inte så värst långt borta längre ;) Jag har varit hemma i Sverige nu i en vecka.
    Jag mår bara bra och resan gick bra som tur var. Hur mår du själv?

------------------------------------------------------------------------------

Går in i v.29 idag :)

Tänk vad tiden går!!!

------------------------------------------------------------------------------
    GODMORGON ALLA!!
    BF 100809
  • elinnnnn
    Lysmasken skrev 2010-05-18 07:55:17 följande:
    MorrnIgår kväll precis innan jag skulle åka till familjeverskstan så var det precis som om någon körde en kniv rätt in i sidan på höger, fy fan vad ont det gjorde. Gick ju över efter 10 min men ändå. Tror ni inte att det hände nu imorse igen när man skulle lyfta ut den lilla tösen från bilen, ehh vänta lite töser mamma ska bara stå här lite vid bilen.Som tur är så ska jag till bm imorrn så jag får väl fråga henne då vad det kan vara.
    Åh det är väl läskigt när man får såna hugg?!??! Det har jag också få ett par gånger. Tror inte det är någon fara men dock så läskigt. Ser framemot att få veta vad BM sa :)
    BF 100809
  • elinnnnn

ang bristningar och pigmentrand

jag har fortfarande inte fått varken det ena eller det andra och det är inget jag förväntar mig att få heller eftersom jag inte fått det vid de 3 tidigare graviditeterna. Hoppas iallafall att jag slipper :)
    Dock har jag fått pigmentförändringar i ansiktet, lite prickar :(

BF 100809
  • elinnnnn
    puchelina88 skrev 2010-05-18 09:47:43 följande:
    Hejsan tjejerhoppas ni mår bra!?Här är det bara bra.gick in i vecka 28 i går tänkt att tiden går såå fort!!va ju inte länge sen man plussade ju;)hmm vägde mig nyss har gått upp 15 kg sen inskrivningen i januari,är detta normalt det känns som för mycket;)hur mycket har ni andra gått upp??någon som är i samma sist som mig;)ha en super bra dag alla
    Hej hej!
    Grattis till v.28 :) ja tiden går fort nu tycker jag.
    15kg, jo men jag har gått upp 12kg sen november ....
    jag tror det är rättså normalt, hoppas det iallafall hahaha

ha en bra dag du också!
    BF 100809
  • elinnnnn

tack pregga! :) allt bra idag?

BF 100809
  • elinnnnn

lysmasken: grattis till v.29 :D

carohl: grattis till tvåsiffrigt hehe

sweetlilly: jaadu ta det försiktigt :) hoppas du inte fick alltför ont

BF 100809
  • elinnnnn

lysmasken: jo jag vet det :) 83 dagar alltså.... det låter lite! hoppas man slipper gå över tiden, men det är väl bara till å räkna med det så man inte blir helt koko i bollen när bebisen inte kommer ut på BF hahahaha

malten: grattis till 100! vad skönt att värdena såg bra ut :) och alltid kul med BM besök, jag ska dit på måndag, första gången här i sverige så det blir typ min andre inskrivning så att säga hehe. och så blir det glukosbelastning också, lika bra att ta allt på en gång ;)
    ang körning så hade jag nog undvikit att köra bil som har airbag isåfall. ingen aning, slipper tänka på det då jag inte har något körkort och inga planer på att ta något heller, iallafall inte just nu.

BF 100809
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10