Vi fortsätter, Bf aug 10
ja här är bebisen också verkligen igång hehe. inte hela tiden men när hon väl är det så är det rejäla sparkar *mysigt*
ang bristningar och pigmentrand
jag har fortfarande inte fått varken det ena eller det andra och det är inget jag förväntar mig att få heller eftersom jag inte fått det vid de 3 tidigare graviditeterna. Hoppas iallafall att jag slipper :)
Dock har jag fått pigmentförändringar i ansiktet, lite prickar :(
tack pregga! :) allt bra idag?
lysmasken: grattis till v.29 :D
carohl: grattis till tvåsiffrigt hehe
sweetlilly: jaadu ta det försiktigt :) hoppas du inte fick alltför ont
lysmasken: jo jag vet det :) 83 dagar alltså.... det låter lite! hoppas man slipper gå över tiden, men det är väl bara till å räkna med det så man inte blir helt koko i bollen när bebisen inte kommer ut på BF hahahaha
malten: grattis till 100! vad skönt att värdena såg bra ut :) och alltid kul med BM besök, jag ska dit på måndag, första gången här i sverige så det blir typ min andre inskrivning så att säga hehe. och så blir det glukosbelastning också, lika bra att ta allt på en gång ;)
ang körning så hade jag nog undvikit att köra bil som har airbag isåfall. ingen aning, slipper tänka på det då jag inte har något körkort och inga planer på att ta något heller, iallafall inte just nu.