Inlägg från: elinnnnn |Visa alla inlägg
  • elinnnnn

Vi fortsätter, Bf aug 10

malten: tack för ditt grattis. ja härligt att vi byter vecka stup i kvarten hihihi hoppas du får det jättetrevligt i paris och att din resa går bra och smidig. :)
    ja det ska bli sååååå underbart att komma hem igen, du kan inte ana ;) härligt att få krama om mamma o pappa o syskonen igen :)

BF 100809
  • elinnnnn

lysmasken: grattis till ny vecka :)

pregga: tack för ditt grattis... ang gårdagen och ditt ex, så du menar att han bott hos dig? varför bo ihop med sitt ex även om man är vänner? Nä jag tycker du ska akta dig, han är en brottsling, brott efter brott begår han varför vill du ha något med honom att göra? Håll honom på avstånd är det bästa du kan göra för din egen skull och för dina barns. kram på dig och hoppas att idag blir bättre än igår.

BF 100809
  • elinnnnn

lysmasken: jo enligt familjeliv gör jag det. men inte enligt andra sajter som jag reggat mig på som skickar veckobrev :) Ser ju att du och jag har samma BF :)

BF 100809
  • elinnnnn
    ssssssss8 skrev 2010-05-05 10:56:06 följande:
    Vet ni tjejer att nästa vecka blir tråden gammal! Om det är så att det är tre månader man kan ha gång en tråd.När nästa tråd går ut har några av oss vår bebis i famnen .
    nä jag läste här på familjeliv att dem "annonserade" ut att trådarna inte längre har någon max livslängd :)
    BF 100809
  • elinnnnn
    SweetLilly skrev 2010-05-06 20:30:23 följande:
    måste fråga er, brukar nån mer än jag få ont på en sida av magen? Jag har som ett ställe ca 1dm från naveln och ut, som ofta ömmar och svider på nåt vis.. väldigt mystiskt. Iom min sjukdom är det svårt att veta vad som är vad, kan ju bara vara lite nerver i min mage som spökar.. men tänkte jag skulle fråga om ni också har så..
    ja ibland(ömmar inte svider...). men också mitt på magen en bit ovanför naveln. tror det beror på att bebisen trycker/sparkar mycket just på det stället.
    BF 100809
  • elinnnnn

sofie o laura, grattis till ny vecka :)

BF 100809
  • elinnnnn

sweetlilly: hehe ja här sparkas det också i tid och otid. viktigast verkar det vara att sparka när jag försöker somna. :S men det är härligt ändå att få känna den lilla :) men lite obehagligt är det faktiskt ibland...

BF 100809
  • elinnnnn

nä nu ska jag logga ut och stänga ner. bädda ner mig i sängen och kolla på tv. jag kommer nog somna snart, är så extremt trött idag..

Hoppas ni alla haft en fin torsdag! Kram på er och era magar :)

BF 100809
  • elinnnnn

Hej alla finisar!
    Nu har jag hunnit läsa ikapp hehe
    hoppas att ni mår bra allihopa?!

min lillplutta trycker ner sig i bäckenet, jag har ont i höfterna och ländryggen och känner mig allmänt konstig idag :S
    någon mer?

BF 100809
  • elinnnnn

hej alla fina tjejer! jag har ju kommit hem till sverige nu, ÄNTLIGEN :)
    helt underbart att få träffa familjen igen, 11 månader sen sist ju :S
    resan gick rättså bra, lite läskigt var det allt att flyga särskilt vid lyft och landning. det blir ju sånt tryck, jag trodde ett par ggr att jag skulle föda hahaha
    som tur var så stannade lillan inne i magen :D

men nu är jag här i sverige iallafall och har inte så mycket tid att vara inloggad.
    jag är nu i sjunde månaden, känns ju inte klokt! nyss vart man ju i tredje :) dessutom tredje trimestern och bara 88 dagar kvar tills BF :D så häftigt!

BF 100809
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10