-
Tack :) så nu hoppas jag också att våren kommer snart hihihihihi behöver lite värme. minst 30 graders skillnad på här och saudi. brrrrrrrrrrrrrrrrrSweetLilly skrev 2010-05-13 20:13:07 följande:välkommen -
carohl och knyzzel: tack för välkomnandet :)
Malten: grattis i efterskott.
----------------------------------------------------------------------
Idag ringde jag och bokade tid till MVC. fick tid om 10 dagar då ska jag göra min glukosbelastning. KUL!! Not so much. Men det ska bli skönt att komma på koll det är ju ett tag sen sist. Ska bli intressant också och se hur järnvärdet ligger. Känns som om det är rättså bra iallafall.
Alltså jag har ont i ljumskarna och typ låren precis däruppe där benen går ihopa. Jag har haft det så i flera dagar. Beror kanske på att jag kanske inte hunnit vila ordentligt efter min resa? Tog ändå 17 timmar från hemma därborta till hemma här i Sverige :S Men det är ju 5 dagar sen nu...
-
åh tack :)Pregga skrev 2010-05-14 18:57:37 följande:Nu såg jag att du e hemma!!!!!!!! VÄLKOMMEN HEM GUMMAN kram
hoppas du mår bättre idag. såg vad som hänt med ditt x.... jag har också fått höra samma hot, att min hals skulle bli avskuren om jag lämnade mitt x.... suck
men bra du skriver ner allt och datum osv du lär behöva det
kramis -
pregga: det är nog ingen fara!
Jag har märkt nu att min tjej håller igång jättemycket på natten och vilar mest på dagen. Min man har också sagt det innan då han brukade lägga handen på min mage när jag sov hihihi
Ibland vaknar jag ju vid 2 tiden och då kan jag inte somna om för att bebisen är fullt igång med att sparka, likadant vid 4 och 7 tiden på morgonen...
........................................................................................................
Är det någon mer som dagligen får hjärtklappning särskilt efter frukosten??
-
augustibarn: nä jag har inte lågt blodtryck just nu iallafall. brukar ligga på hm ja nu minns jag ju inte det första men ?/80 det är väl rättså bra? Fast jag har iofs haft lågt blodtryck innan.. men det var innan jag blev gravid. Och dem senaste dagarna har dem prickarna kommit tillbaks som jag brukade se innan precis innan jag svimmade... men jag tycker jag dricker bra varje dag minst 2 liter vatten + annan vätska. jag dricker inte kaffe eller te som ju är vattendrivande :S konstigt ändå
-
sweetlilly: grattis på bröllopsdagen
-
ns mamma: grattis o välkommen till v.30 snart är jag också där.... drygt en vecka till hihi
-
familjen Mu: Jag funderade på snitt förut, för jag är så rädd för att spricka mycket mer än vad jag gjort förut och förstöra mitt underliv. Det är inte förräns det senaste året som jag tycker att mitt underliv känns som vanligt. och då är det ändå 4 år sen jag fick mitt sista barn!
men nu ser jag framemot förlossningen, nog mest för att jag är såååå rädd för själva kejsarsnittet och för att jag minns hur jag kände det EFTER förlossningen. typ som YEY JAG ÄR EN STÅLKVINNA hahahaha det vill jag inte gå miste om :)
Sen vad andra har för anledningar har jag ingen aning om :) Men jag har ju ändrat mig så för mig hoppas jag det går som vanligt och att jag kan föda vaginalt som vid mina tidigare förlossningar..
-
sofie och laura: ja jag hade funderingar på ks förut. ville ABSOLUT inte föda vaginalt. men jag hatar allt som har med någon sorts kirurgi att göra och klarar inte ens av tanken inför ett kejsarsnitt och då finns det ju liksom inget annat kvar än att föda vaginalt. vaginalt har jag ändå varit med om 3 ggr förut så det känner jag mindre rädsla inför än något helt okänt som kejsarsnitt.
klart man ska vara stolt ändå :) vaginalt eller med kejsarsnitt, spelar ingen roll tycker jag HUR barnet kommer ut eller hur det kommer till (naturligt eller provrörs osv). Det är trots allt ett barn som man burit och sätter till världen :D
-
åh tack :) jorå resan gick bra tack och lov. lite obehagligt men jag är sååååååå glad över att inget hände. man var ju allt rädd för att föda eller att något skulle hända med bebisen. hade ju ändå gått in i v.28 då ju. men allt gick bra bara lite obehag men inget farligt :)Ns mamma skrev 2010-05-16 20:01:32 följande:Tack och välkommen till Sverige förresten!Gick resan bra?