Inlägg från: SweetLilly |Visa alla inlägg
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-05-10 11:22:39 följande:
    Oj är du redan 27+2! Magen växer :) Man börjar bli en riktig tjockis haha
    haha joo du, tjockis är det minsta man känner sig som
    Lilla pyret väntas 100806
  • SweetLilly
    puchelina88 skrev 2010-05-10 11:24:36 följande:
    jag äter samma som dig men har gått upp 13 kg sen plusset men tror någ de är vätska!!ha en bra dag
    ja vi kör på den teorin tycker jag Tack detsamma!
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-05-10 11:29:58 följande:
    Men vi är ganska fina tjockisar! Vi vill ju gärna vara det med!
    ja man är ju vacker när man är gravid sägs det
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-05-10 11:41:03 följande:
    Ja det sägs så. Träffade farmor i helgen. Hon berättade att när hon var på tjocken så skulle man absolut inte visa det utan man försökte dölja det så gott det bara gick. Nu vill man ju gärna visa sin fina lilla bula haha
    haha jo nu ska det exponeras på alla vis man kan
  • SweetLilly

jaaag bliiir gaaaleeeeen!!! Tror ni inte den där *skitfult könsord* handläggaren på kommunen är sjuk, och inte kommer tillbaka förren i juni, kanske..???
    Att hon inte brytt sig om att höra av sig till mig, eller lagt över ärendet på nån annan gör ju att man bara har lust skrika!

• SweetLilly
    carohl skrev 2010-05-10 12:07:12 följande:
    Åh vad irriterande!  Om du har tur så är den nya handläggaren bättre....
    men jag har ju inte fått nån, det är ju det som är problemet..hon har gått hem utan att skickade  på nån annan..
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-05-10 12:31:20 följande:
    Fy farao vad arg jag hade blivit. GrrrrBlev själv rasande i morse. Handlade ett takräcke till vår bil i Halmstad på Biltema i fredags när jag körde förbi. När mannen ska montera det i söndags märker vi att det inte är samma sorts takräcke i paketet som det är på bilden och texten på paketet. Alltså det passar alltså inte vår bil. Åhhh jobbigt tänker jag. De får skicka det som är rätt. De har ju gjort fel. Nä då tycker dem att jag ska köra ner dit igen. Jävla idioter!
    ja sånt där är sjukt, det är ju deras fel, då får de ju fixa det! Hur långt har ni dit?
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-05-10 12:47:33 följande:
    Vad ska du göra då, vad gäller kommunen? Var det Ale? Jag har jobbat i Ale kommun :) Haha
    haha jo det är Ale
    Ja jag har mejlat och ställt en massa frågor, tydligen så läser de mejlen hemmifrån..
  • SweetLilly
    Mandy86 skrev 2010-05-10 14:43:02 följande:
    Sweetlily fina bilder du tagit på magen!Du ser rätt så stor ut på senaste bilden tycker jagJag har själv gått upp 14 kg men tycker inte att jag ärhelt så stor som dig. Men sedan ser man ju sin egen mage varje dag och märker kanske inte så stor skillnad på kort tid =)
    Ja jag känner mig enorm! Men jag har ju stort SFmått och lite extra fostervatten också, så det är väl det..
    nej man ser nog inte sig själv på samma sätt som andra, speciellt såna som inte sett en på ett tag

Det känns lite läskigt att man går upp så mycket i vikt, men det är ju för en god sak
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10