Inlägg från: SweetLilly |Visa alla inlägg
  • SweetLilly

Vi fortsätter, Bf aug 10

haha jag la ut bilden på naveln nu hehe

Lilla pyret väntas 100806
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-05-17 11:26:06 följande:
    Vilken söt navel du har ;)
    hihi ja maken tyckte det ser ut som en leende gubbe så han fotade den igår men den blir bara sån när jag pressar ut den, som när man reser sig upp eller skrattar.
  • SweetLilly
    Mandy86 skrev 2010-05-17 12:56:56 följande:
    fler som fått graviditetsstrimmor på magen än?jag har fått ett brunt streck från naveln och hela vägen upp på magensamt en lagom stor brun pigmentfläck på halsen, ser ut som att jag är skitig hela tiden! haha..usch..
    fast den bruna randen är väl en pigmentrand?

Jag har blivit lite flammig på magen, men inga sträckmärken än..
  • SweetLilly
    Lysmasken skrev 2010-05-18 07:55:17 följande:
    MorrnIgår kväll precis innan jag skulle åka till familjeverskstan så var det precis som om någon körde en kniv rätt in i sidan på höger, fy fan vad ont det gjorde. Gick ju över efter 10 min men ändå. Tror ni inte att det hände nu imorse igen när man skulle lyfta ut den lilla tösen från bilen, ehh vänta lite töser mamma ska bara stå här lite vid bilen.Som tur är så ska jag till bm imorrn så jag får väl fråga henne då vad det kan vara.
    kan vara ischiasen, den har jag problem med, och det känns precis så, som en kniv rätt in i höger bak..
  • SweetLilly
    puchelina88 skrev 2010-05-18 09:47:43 följande:
    Hejsan tjejerhoppas ni mår bra!?Här är det bara bra.gick in i vecka 28 i går tänkt att tiden går såå fort!!va ju inte länge sen man plussade ju;)hmm vägde mig nyss har gått upp 15 kg sen inskrivningen i januari,är detta normalt det känns som för mycket;)hur mycket har ni andra gått upp??någon som är i samma sist som mig;)ha en super bra dag alla
    Man är ju så olika det där med vikten, själv har jag rusat i vissa veckor och ståttstill eller gått ner i andra.

Vägde mig just och jag har gått upp 10,5kg sen inskrivning, 12kg totalt.
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-05-18 10:24:57 följande:
    så lite gumman,jotack allt e bara fint :) jo asså jag flög ju på fanskapet, kastade en bok efter huvudet på han, å slog till han över käften, för nu e det nog. jag blev rasande. Droppen var när han ljög om allt, lovade det ena¨å det andra.å säjer till mig att jag inte får bli arg för då dödar jag vår son, å att om han föds handikappad så e det mitt fel, då jag oroat mig.Där sdmall det rakt av, å jag slet tag han i tröjan å skickade ut fanskapet ut geno dörren.
    Jo visa att du inte tar mer, även om det kanske blev lite väl hetsigt Men han verkar ju inte fatta bättre. Så gör nu så som du sagt, öppna inte dörren.
  • SweetLilly

har vurpat IGEN.. *SUCK* fasen att jag inte kan hålla fötterna i styr! For i sidleds, så jag tog emot mig med höften och min tumme, ajaj, så nu är jag handikappad med vänster tumme hihihi

• SweetLilly
    Pregga skrev 2010-05-18 15:27:58 följande:
    men lilla gumman, nu får du allt hålla fötterna i styr asså..haha en annan ser ju inte längre dom..*asg*
    nej det börjar bli så att man får titta lite extra hehe

Idag fick jag hem mina saker jag köpt till sovrummet överkast, gardiner och sån sängkappa, kommer bli så snyggt =P Hoppas maken får dit literna idag för då kan vi ställa dit sängarna ikväll! så skojigt att få pynta å pyssla sen =P

Nu ska jag börja med middagen, blir en köttfärsgryta gjord på rådjursfärs och massa lök, sötpotatis till det..muuums! Jag älskar sötpotatis!
  • SweetLilly
    Malten skrev 2010-05-18 16:21:46 följande:
    hej tjejer! Idag har jag 100 dagar kvar. Var hos bm idag första gången sen inskrivningen. Alla värden såg normala ut.  Hb 115  Sf  26cm Vikt +9kg Hjärtslag 150 Förresten håller ju jag på att ta körkort och läste i teoriboken att man helst skulle undvika bilkörning i "långt framskriden graviditet" pga krockkudden hamnar för nära och barnet riskeras skadas vid krock. Hur tänker ni kring detta? Jag hade ju planerat att övningsköra in i det sista och helst försöka ta körkortet innan bebisen kommer, men nu vet jag inte...
    ja det känner du nog bäst själv.. själv har jag bil utan airbag så den risken slipper jag
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10