Inlägg från: SweetLilly |Visa alla inlägg
  • SweetLilly

Vi fortsätter, Bf aug 10

tetta skrev 2010-05-14 13:46:59 följande:
    Hej på er!!Har ni varit yra ngn gång under graviditeten? Är det idag. Har sovit bra. Men känner mig gôr knepig. Vimsig. Yr. Illamående. Har absolut ingen ork idag. Tänkte greja här hemma men det var ingen idé. Tänkte passa på att vara ute nu när det inte regnar. Men det sket sig.Flåsar som man har gjort en löprunda. Gick i trappan!Blir galen på mig själv.
    jupp är en riktig yrpotta nu.
    Lilla pyret väntas 100806
  • SweetLilly
    carohl skrev 2010-05-14 14:31:32 följande:
    Sweetlilly: Vilken fin vagn ni har köpt!
    ja jag är så nöjd! det enda som man kan se att den är använd egentligen är att hjulen är lite slitna!
  • SweetLilly

måste fråga , idag fick jag världens smärta fram på smalbenet samtidigt som jag fick vadkramp, och under "krampanfallet" uppstod ett ljusblått märke där på smalbenet och nu är dte ett ömt blåmärke. kan jagha fått en liten propp? Eller vad annars kan det ha varit?

• SweetLilly
    Pregga skrev 2010-05-14 18:05:16 följande:
    jag var ju å kollade mig efter en liknande händelse hos min Vc som skickade upp mig direkt till sjukan, asså jag hade sådan sjuk vadkramp innan jag blev gravid å jag skrek högt...på morrn så var det en stor bula som satt i vaden å den var blå å svullen. Dom misstänkte ju propp såklart med en gng, MEN det var inte så utan min vad muskel hade brustit på mitten å läkaren sa det att du lär ju haft en rejäl kramp, å detta tar ca 2-3 månader innan det läker.så det behöver inte vara en propp, men om du e osäker så kolla upp det. använder du stödstrumpor? jag har ju inte börjat med det än, men det blir la snart...
    ok, för det är en väldigt liiten fläck lite hård dock. men det kan ju vara nån liten brstning då kanske.
    Inga stödstrumpor, hade det förut men glömmer att dra pådem
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-05-14 22:03:14 följande:
    DU MILDE TID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!min underbara väninna madde som jag berättat om e sååp underbar. Idag va hon i stan å fick en ovanlig uppmärksamhet då folk plockade fram sina kameror å fotade henne där hon gick med sin kille å 2 av hans stora polare, sen viskades det-lady gaga....jag som aldrig sett henne gogglade nu, å fick mig en smärre chock.....Jisses va lika dom e =)
    haha jag skulle inte ta det som en komplimang haha. men hon ser ju rätt ok ut på vissa bilder iaf

Ska kolla dina bilder nu!
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-05-14 22:13:39 följande:
    haha men asså madde ser bra ut, jättefin faktiskt. såg lite olika bilder på lady gaga å vissa var hon ju mindre fin på, men de med solglasögon så var det en kopia rakt av. hahahihi gör du så :) när folk nu 4 dagar har frågat om jag ska föda snart så tänkte jag, näe nu får madde trycka av ett par snabba kort, sagt å gjort...å visst e man hemma blind :)
    ja jag tittade, vilken fin mage! Nu behöver jag inte känna mig ensam om att ha kula iaf Min mage växer hela tiden, jag är ju i v 29 nu, eller ja 28+0. Börjar bli jobbigt att sitta här vid datorn för det trycker så hemskt upptill, ömmar liksom.
  • SweetLilly
    knyzzel skrev 2010-05-14 22:18:56 följande:
    OJ vilken mage du fått nu gumman. Grattis. Den e jätte fin.Någon mer som lagt in lite nya bilder på nått?
    nja jag la på magen i förra veckan i vagnen igår, funderar på en magbild imorgon..
  • SweetLilly
    knyzzel skrev 2010-05-14 22:25:05 följande:
    D kallar jag mage. E d bara min som inte har väx på ett tag:0/Super snygg vagn!
    haha jorå min age växer den har stort sf-mått också. 28cm i v26.
  • SweetLilly

Morrn morrn på er!

Ang. sparkar, mitt Pyre har också sina "dagar", om det varit lugnt ett tag kan det plötsligt bara köra runt som värsta cirkusen där inne för att sedan bli lugnt igen, tror det är precis som det ska. Vi behöver  ju också vila lite efter ett gympass

• SweetLilly
    sofie och laura skrev 2010-05-15 14:06:21 följande:
    Förresten vad är detta ...Magen drar ihop sig (men gör inte ont) vet inte vart jag ska ta vägen för det känns så otäckt =( sen blir man svimfärdig HAR ingen aning vad detta är ?
    ja det gör min mage lite titt som tätt, vanliga sammandragningar antar jag? Mina känns inte alls, bara att det blir stenhårt.
    Svimfärdig är jag med, men jag försöker äta regelbundet, är lite dålig på det, sen att man ser till att vila när man är trött och dricker mycket vatten.
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10