Inlägg från: SweetLilly |Visa alla inlägg
  • SweetLilly

Vi fortsätter, Bf aug 10

carohl skrev 2010-05-10 21:07:29 följande:
    Idag har jag fixat i lillans rum. Jag torkade fönsterna i Michelles rum och då tog jag lillans fönster också. Sen så sydde jag upp nya gardinerna då de var för långa och satte upp de i lillans rum! Åh det blev så fiiiiint! Jag är så lycklig, tänk vad lite gardiner kan göra hihi
    Ja det är mysigt när man får pyssla lite..
    Vi håller på med vårt eget sovrum just nu, har köpt mörkbruna tapeter, blir ett mörkt golv och jag har köpt guldfärgade gardiner, kommer bli så coolt =P
    Ska ha en gammal ladugårdsdörr som sänggavel också
    Lilla pyret väntas 100806
  • SweetLilly
    carohl skrev 2010-05-11 07:40:23 följande:
    Vad häftigt det låter, originellt
    haha ja hela jag är originell så det passar mig Jag är en sån som hatar allt normalt och vanligt och vill aldrig göra saker som andra gör hehe.
    Bra ibland, tokigt ibland
  • SweetLilly

God morgon förresten! Jösses inatt svettades jag som en liten gris, helt blött i sängen. Jag har lite problem med temperaturen annars med, men har nån mer än jag svettats mer iom graviditeten?

• SweetLilly
    puchelina88 skrev 2010-05-11 09:54:35 följande:
    hej hej här har du en till som svettas mycket nu under graviditeten lite jobbigt men men det ska ju vara så sa min barnmoska;)
    hehe  ja dte är väl bra att man får ut lite vätska nån annans stans än bara via blåsan, hehe
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-05-11 10:30:19 följande:
    Här har ni en friskis och svettis till :) Egentligen är det rätt skönt att det inte är så varmt ännu. Sommaren kommer nog bli en prövning.
    ja jag bävar för den.. tycker redan att det är jobbigt när det blir för vamt..
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-05-11 10:46:23 följande:
    Ja vill inte riktigt tänka på det. Inbillar mig att det kommer att vara så här nu fram till BF. Jag kommer kunna röra mig som jag kan idag och det kommer inte bli varmare. Haha. Det är en fin dröm iaf.
    ja förnekelse är superbra ibland
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-05-11 10:57:53 följande:
    Har du fått nåt svar från kommunen ännu?
    nepp, tyst som i graven.
  • SweetLilly

Låter som en skoj dag Carohl!

Själv har jag varit vaken sen 07, kunde inte sova, har så jäkla ont i fogarna och höftena nu, jobbigt att ligga i sängen.

Idag ska det komma en tjej och titta på min ena katt som jag ska omplacera.. det är nervöst.. man vill ju att det ska vara ett bra hem och att det ska gå bra...

Vi började att tapetsera sovrummet igår! Så skojigt, den var inte såå himla mörk som vi befarande, den är snyggt chokladbrun.
    Sen har vi bestämt oss för ett golv vi ska köpa imorgon! OOh vad roligt snart är det färdigt så man får börja pynta och pyssla där inne!

• SweetLilly
    sofie och laura skrev 2010-05-12 11:51:11 följande:
    HEEEEEEJ!!JAG HAR FÅTT MITT SNITTDATUM, ringde till BM bara för att se om det e kommit in?Jag berättar mer sen ikväll måste kila vill skriva så mkt jihhaaaMen gör det ikväll PUSSSSS
    Åh grattis! Önskar jag kunde få mitt så här tidigt med!!!
  • SweetLilly

Grattis i förskott malten!

Här är det lugna gatan, förutom att kroppen är jättejobbig nu. Och jag är så jäkla arg och orolig över det här med att de inte kan bestämma snittdatum. Jag känner att jag verkligen inte KAN föda normalt. vad händer om man skulle få värkar tidigare?? Inte fasen kan jag åka in akut och bli snittad utan en beviljan ju! Fan jag är så rädd samtidigt som jag är arg.

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10