Vi fortsätter, Bf aug 10
Vi håller på med vårt eget sovrum just nu, har köpt mörkbruna tapeter, blir ett mörkt golv och jag har köpt guldfärgade gardiner, kommer bli så coolt =P
Ska ha en gammal ladugårdsdörr som sänggavel också
God morgon förresten! Jösses inatt svettades jag som en liten gris, helt blött i sängen. Jag har lite problem med temperaturen annars med, men har nån mer än jag svettats mer iom graviditeten?
Låter som en skoj dag Carohl!
Själv har jag varit vaken sen 07, kunde inte sova, har så jäkla ont i fogarna och höftena nu, jobbigt att ligga i sängen.
Idag ska det komma en tjej och titta på min ena katt som jag ska omplacera.. det är nervöst.. man vill ju att det ska vara ett bra hem och att det ska gå bra...
Vi började att tapetsera sovrummet igår! Så skojigt, den var inte såå himla mörk som vi befarande, den är snyggt chokladbrun.
Sen har vi bestämt oss för ett golv vi ska köpa imorgon! OOh vad roligt snart är det färdigt så man får börja pynta och pyssla där inne!
Grattis i förskott malten!
Här är det lugna gatan, förutom att kroppen är jättejobbig nu. Och jag är så jäkla arg och orolig över det här med att de inte kan bestämma snittdatum. Jag känner att jag verkligen inte KAN föda normalt. vad händer om man skulle få värkar tidigare?? Inte fasen kan jag åka in akut och bli snittad utan en beviljan ju! Fan jag är så rädd samtidigt som jag är arg.