Inlägg från: SweetLilly |Visa alla inlägg
  • SweetLilly

Vi fortsätter, Bf aug 10

Jag har tagit in de första rabarberna nu och ska göra paj MUMS! Hoppas ni andra har en trevlig kväll!

Lilla pyret väntas 100806
  • SweetLilly
    sofie och laura skrev 2010-05-15 19:08:58 följande:
    vilket vääder föresten vi haft idag
    ja..regn
  • SweetLilly
    carohl skrev 2010-05-15 17:40:13 följande:
    Åh vad gott!! Haha jag skulle vilja bo närmare dig då du verkar ofta baka goooodaaa saker, mums!!! Själv så städar jag lite, var upp på vinden och kastade upp lite grejer och jag tog ner lite... hihi...Nu ska jag sy lite...
    hihi jo jag älskar att baka och laga mat! Just idag har jag haft lite energi så då blev det paj, har varit lite dåligt med bakandet den sista tiden..
  • SweetLilly

hej på er tjejer!

Ja igår hade vi skitväder, inte mycket bättre idag men inget regn än iaf..

Idag firar jag och maken pappersbröllop Och ska fika hos svärisarna och sen middag ute =P Ska bli gott!

ha en underbar  dag!

• SweetLilly
    Familjen Mu skrev 2010-05-16 12:09:32 följande:
    En fråga till er som väljer snitt: Varför?
    väljer det inte. Trodde jag skulle kunna föda normalt, men jag har MS och blivit mycket sämre iom graviditeten så jag klarar troligen det inte.
  • SweetLilly

tack för alla grattis!!

Vi åt ute på restaurang idag, och jag tog en scampi-gryta eller nåt sånt, som var superSTARK haha. Det stog inget om att den skulle vara det så jag blev väldigt förvånad när dte började att svida hehe. Jättegott men jösses, tror jag åt 4 brödskivor till hehe.

• SweetLilly

God morgon på er!

Igår kväll fick jag och maken ett riktigt gott skratt Jag satt på sängkanten lite bakåtlutad och skulle resa mig upp och då höll naveln på att plutta ut, inte riktigt men det vidgade ut kanterna, och han började ju apskratta och sa att det såg ut som en leende gibbe, haha. Och det gjorde det, hihihi, så han fotade magen , så det kanske kommer upp en bild idag

• SweetLilly
    carohl skrev 2010-05-17 07:07:32 följande:
    God morgon! Underbara dag! Jag har längtat efter idag hihi. Nu har jag 100 dagar kvar till bf och 7 veckor kvar tills jag går hem från jobbet och bäst av allt så ska vi på ultraljud kl 14.15!!! Vilken härlig dag! :) Sweetlillly: ja haha det lät roligt, du måste fånga det på bild :)
    spännande med UL! Är det könsul eller varför ska du dit..?
  • SweetLilly
    carohl skrev 2010-05-17 10:01:18 följande:
    Nej det är inget könsul för att vi vet att det är en flicka redan  De berättade det för oss redan på RUL:et. Vi visste dock inte att vi skulle få veta det då så jag hade bokat ett könsul i STHLM då och hade lovat Michelle att hon skulle få följa med på det. Kändes dock onödigt att åka till STHLM för att gå på det då vi nu vet att det är en tjej så vi bokade ett UL här i stan. Samtidigt då hon får se sin lillasyster kan jag få fråga hon stor hon är och vad hon väger då mitt sfmått ligger över medel. Så får vi se att hon mår bra
    ah ok, ja men det kan ju vara skönt att få höra att allt är bra!
    Jag har TUL om en vecka det ska bli skoj!
  • SweetLilly
    Familjen Mu skrev 2010-05-17 11:02:16 följande:
    Hehe...Det där känner jag igen. Finns inte mycket kvar av min heller numera, snart e den helt "borta".Häromveckan när jag skrattade så åkte min tröja upp lite så att min mage blottades...kan ju lova att jag och frugan skrattade ännu mer då. För när jag skrattade så såg det ut som om min navel visslade
    haha, ja den får väldigt lustig form när man pressar lite {#lang_emotions_cool}
    Trodde inte min navel skulle komma ut så pass eftersom den är så djup, men där hade jag fel haha
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10