Inlägg från: SweetLilly |Visa alla inlägg
  • SweetLilly

Vi fortsätter, Bf aug 10

Jag la mig ett par timmar till, var så jäkla trött. Nu ska man väl försöka äta nåt, blir väl ett par smörgåsar som vanligt har ingen fantasi alls. Var på affären igår men kom endå inte på nåt att handla. Hjärnan är helt oduglig just nu.

Lilla pyret väntas 100806
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-05-19 11:25:41 följande:
    Jag håller med. Hjärnan är som en deg. Blir knäpp av att inte kunna tänka och använda den som normalt. Allt tar så mycket längre tid för att jag inte kan planera längre.
    t.o.m maken arbetskamrat frågade honom om jag fått "teflonminnet" än, haha. Hans fru blev helt seg och glömde allt viktigt när hon var gravid.
  • SweetLilly

Nej vi får väl bara acceptera att vi är lite som dumma blondiner hela högen nu då

• SweetLilly

kära leken; såg att du åt morötter, själv är jag hel såld på juice idag. Det är så varmt och kvavt ute och jag blev så sugen på juice, har snart druckit upp en liter hehe

• SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-05-19 13:42:38 följande:
    Ja det är riktigt kvavt idag. Kan knappt andas nu för jag ätit för många morötter. Ganska mycket i magen redan :)
    jag har ju astma också, har börjat att känan av den lite nu, det beror säkert på graviditeten, att lungorna pressas lite. Fuktig luft på det är ju ingen höjdare...
  • SweetLilly

jo förresten..igår var jag in på ellos, för de hade rea, då även på babykläder..shit, jag handlade massor.. hehe. Nu får jag inte köpa en pinal till i klädväg till Pyret!

Men det är svårt att veta hur mycket man behöver och hur mycket man får.. jag vill ju inte anta att man får en massa utan vil ju nedå ha så att jag klarar mig endå..så får man ta presenterna som "bonus".

• SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-05-19 13:57:00 följande:
    Jag tror man behöver ganska mycket mindre än vad man tror. Jag har ännu inte köpt ett plagg men har redan fyllt en hel garderob typ :) Behöver bara kompletera med nåt i minsta storleken. Hade visst bara två pyamaser i storlek 56.
    ja tyvärr så har vi inte fått så mycket så jag har fått köpt allt, som tur är till bra priser , men det känns ju endå i plånboken.. tror vi har så det räcker nu iaf Om det fattas nåt så är det ju inte hela världen att åka och köpa ett par till byxor t.ex.

Måste nog ta en tur ner i garaget nu och titta på vagnen, vänja mig vid tanken
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-05-19 14:05:16 följande:
    Haha, vad mys. Vad ett par veckor sen jag kolla till vår vagn. Ska ta en flukt när jag kommer hem från jobbet!
    man känner sig inte nå knäpp när man tafsar på alla bebisprylar hehe
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-05-19 14:12:09 följande:
    Tafsar och pratar med dem som om det vore en bäbis i kläderna ;) Haha
    haha ja.. Jag ska nog på tal om det sortera lite bland de jläder jaghar och lägga de minsta storlekarna i en egen påse. Ska ju tvätta upp allt också, nån dag
  • SweetLilly

jag hade 28cm i v 26 Så det är väldigt inviduellt också.

Har suttit ute nästan hela dagen, känns i huden!

Nu ska jag sätta mig vid tvn med lite vindruvor

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10