Vi fortsätter, Bf aug 10
mandy: åh vad det lät mysigt! och så gott med vattenmelon. här är det grått och molningt :( igår var det så fint väder och man hade ju hoppats på att få mer än en sommardag :S
mandy: åh vad det lät mysigt! och så gott med vattenmelon. här är det grått och molningt :( igår var det så fint väder och man hade ju hoppats på att få mer än en sommardag :S
sofie och laura: jobbigt med dåliga nätter :S jag har rättså många av dem jag med :(
skönt att läkarbesöket gick bra :)
familjen Mu: grattis till ny vecka :) ja här är det också trångt. min barnmorska sa igår när hon skulle mäta magen: "ojdå här är det väldigt mycket bebis"
min mage är spänd hela tiden och har varit det i flera veckor. undrans om det inte är en stor bebis som gömmer sig därinne iallafall.
Mår bra i min graviditet, har inga större problem.. mina värden ligger jättebra, jag har ingen foglossning (än, peppa peppa..) och bebis sparkar, trycker, hickar och styr i magen massor! Blivande storebror tycker det är konstigt men spännande och blivande 2-barnspappan kan (liksom blivande 2-barnsmamman) inte sluta känna på magen när bebis styr runt där inne! sofie och laura: jag var inne på din blogg men det fungerade inte att kommentera :S
dina barn är underbart söta! fina foton du lagt upp jue :D och fint magfoto också hihihi
angående namn så har jag inget förslag såhär på rak arm men lovar att meddela dig om jag kommer på några ;)