Vi fortsätter, Bf aug 10
DET lät gött...
Ok tänkte på att du föreställer dig som en köttbulle så kanske du tog miste, hahahaaha
min dotter asså...frågade mig nu-mamma hur många år blir du?
jag-32.....
hon-VA???? INTE MER??
haha det tar jag som en komplimang :)
hej tjejer!
jag har inte läst igenom tråden (ännu ;)) så jag vill bara ställa en fråga till PREGGA och till er som kanske också har foglossningsbälte.
Hur fick ni det? Vart vände ni er? Berätta allt :D
Jag fick rådet av min barnmorska att ringa till en sjukgymnast och där få lite tips/träning om vad jag kan göra för att förmildra foglossningen och även få ett bälte utprovat. SÅ ringde jag idag till sjukgymnasten och hon sa att dem inte alls hade den tjänsten längre men hänvisade mig till en hälsokosts affär , och på nätet där jag kan beställa/köpa ett själv :S
Ingår inte detta i sjukvården?? Man kunde iallafall fått hjälp med att få ett utprovat och kanske iallafall fått hyra ett......Eller är det jag som är knäpp som tänker så????
nallepuhmamman: hoppas att du kan ta det lugnt och får kollat upp det där med slemmisen. Min har ju också inte börjat lossna i stora bitar förräns ett par veckor innan BF. lite tidigt kanske som du säger redan i v.28-29
sofie och laura: grattis till v.33 :D, Milo är jättefint tycker jag också :D
Mandy: skönt att det gick bra på RUL2 :) Och jag var också på UL på lasarettet för ett par dagar sen och fick heller inga bilder :S Det kan nog stämma att det är så att det inte går att ta bra bilder när dem ligger med huvudet nedåt. Beror ju kanske på hur långt ner bebisen hunnit sjunka också...
Hellu:)