Inlägg från: SweetLilly |Visa alla inlägg
  • SweetLilly

Vi fortsätter, Bf aug 10

Angel20 skrev 2010-05-26 12:48:23 följande:
    hej hej.. ja d va d verkligen.. jag har hållt mig lite i bakgrunden, delvis för att familjeliv blev ett beroende och min sambo börja reagera att jag satt här så mycke =0) men jag har allt varit inne å kikat här ibland.. hihi..här e allt bra, magen växer nått fruktansvärt och jag me den, huuua, hur ska detta sluta? =0Phur e d me dig??
    ok, ja det är nog bra att ta pauser från det ibland!

Jo jag har mina vanliga krämpor men det går ok, är så van vid dem nu! Väntar och väntar på beslut om KS, men det kommer väl, har fått höra att jag kan få beslut i v36, så det är ju bara att vänta...
    Lilla pyret väntas 100806
  • SweetLilly
    Angel20 skrev 2010-05-26 13:21:18 följande:
    hur går d me din ms? inget som blivit förvärrat under graviditeten? ja usch,inget e som väntans tider, men varför så sent? kan du inte få reda på d tidigare? hoppas d blir som du vill iaf...
    Jo den har varit lite jobbig nu under graviditeten, men inga skov, så det är bara att härda ut! Troligen blir dte mycket bättre efter förlossning, ska  ju få ny medicin sen också.

nej det var väldigt mystiskt med beslutet. Läkaren jag pratade med sa att det troligen skulle bli det, bara det att nakosen ville snacka med mig för att veta hur det står till med mig så inget går dem förbi.
    Sen läste min BM i journalen att de skulle skicka ut en tid i v35, och beslut i v36..
    men läkaren sa att det skulle kunna bli snitt i v37, så då blir dte tight...
  • SweetLilly
    tetta skrev 2010-05-26 13:43:22 följande:
    Det finns visst folk till allt. Ska man skydda barnen från allt. Blev så arg när jag läste denna:www.familjeliv.se/Forum-5-154/m52723132.html
    äh det är en sandlåde-tråd, jag läser inte ens såna. fattar inte att folk inte har bättre för sig.
  • SweetLilly

Nu är båda missarna borta,den ene i katthimlen och den andre hos ny ägare..fy.. jag kan inte sluta gråta och jag har ont i hela kroppen. Att det ska vara så svårt...

• SweetLilly
    lillabambi skrev 2010-05-26 19:01:51 följande:
    Lider verkligen me dej! var me om samma sak för ett år sen ungefär. Känns i hjärtat! usch ta hand om dej!
    tack..

Nu kom maken hem, det var han som fick åka till veterinären, han grät han med..så nu ska han begrava honom i trädgården, jag klarar inte att vara med, kan verkligen inte titta in i ett par livlösa ögon...
  • SweetLilly

hej på er!

Idag var vi på första föräldraträffen! Jätetskoj, vi var bara 5 par så det var lagom JAg vard en som skulle ha först iaf, och det syntes, haha.

Hade BM besök direkt efter;

bltr; 120/80
    blodvärde; 141
    Socker; 4,7
    sf; 31

hjärtslag; 142

• SweetLilly
    elinnnnn skrev 2010-05-27 12:24:43 följande:
    åh vilket bra blodvärde haha, mitt är nere på 110 fastän jag knaprar järntabletter och har gjort det hela graviditeten :S men har bytat ut den ena tabletten mot en annan sort och ska ta 160mg framtills nästa koll för att kolla om jag kanske bara ska köra denna sorten och 2st istället vilket innebär 200mg.skönt med så bra värden :)vad kul att du trivdes på föräldraträffen :)
    ja de blir jätteimpade av mig jag har inte tagit en enda järntablett! vet inte vad jag gör som är så bra, haha
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-05-27 12:33:47 följande:
    hahaha äter du spenat osv?mitt järnvärde låg sist på 125 å det e jag nöjd med, men det kan ju ha ökat efter att jag dricker juice med folsyra samt järn, ska dit den 3dje juni, å sen på min födelsedag den 22a :) bästa presenten ju, hihitänk tjejer när vi satt å pratade om att gå över v 12...hihi å nu pratas det kön, sf mått osv..HELT UNDERBART =)
    ja jag äter mycket grönsaker i överlag, och mycket kött

Hörrni tjejer kolla in denna trådeN; www.familjeliv.se/Forum-3-28/m52760922.html
    Stackars tjej som måste kännas såna krav på sig själv!
  • SweetLilly

Härligt tetta!!!

Själv har jag ont i magen, känns som jordens träningsvärk. kan det vara så att jag haf mycket sammandragningar kanske nu när jag varit upprörd så attdet är det som känns av eller vad kan det vara?

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10