sofie och laura skrev 2010-06-15 21:07:46 följande:
Jag tycke så här att Vissa saker kan man ta upp som uvi, sov ställningar mm
Men personligen då man vet att man oroar sig för vissa saker mer än andra så
vill man ju helst slippa läsa om barn som dör.
Där håller jag med för jag är själv en Mkt oroande kvinna som gått igenom en 7 helvetes resa med sonen.
Vi är i slutstadiet av graviditeten då ännu mer känslor dyker upp Vi närmar oss förlossningen
där vi har i baktanken att nu e det lika känsligt som de 12 första veckorna.
Jag är känslig det är jag men nu tycker jag att ..
Pregga: du får inte lämmna tråden det vill jag inte Me like u.
Och om vi har saker som oroar oss som är mer än bara uvi så får vi väll sätta en varning innan så att ingen annan läser det, för vi måste respektera varandra vi har hållt ihop ett tag nu =).
Pregga har accepterat vissa saker men tänk på att hon har förlorat ett barn innan denna graviditet och det är inte lätt att leva med tro mig. Det kanske därför hon reagerar som hon gör
Ja visst var det tokigt att jag skrev om det där, men det var min oro då, och jag tycker vi har tagit upp så pass otäcka saker innan så jag trodde inte dte skulle vara så farligt..
Jag har också haft missfall och är orolig, men jag kan inte börja jaga alla som säger saker som oroar mig, jag måste även ta ansvar för mina egna känslor.
Jag menar, vi har stöttat varandra i så många frågor nu och jag trodde inte det skulle bli sånt liv om just detta. men ok, då ska vi väl alla försöka tänka efter vad vi skriver i fortsättningen, det är väl så.
Vi är som sagt inga läkare här inne, utan vi försöker så gott vi kan och hjälpa varandra med den kunskap vi har.
Jag har bett om ursäkt för att jag skrev om det, men vi möts ju dagligen i media, i forum o.s.v om jobbiga saker som triggar igång oron.