Inlägg från: SweetLilly |Visa alla inlägg
  • SweetLilly

Vi fortsätter, Bf aug 10

God morgon på er!

har sovit som en stock i natt igen! Men vaknade tidigt med maken som vanligt Idag får jag lite fikabesök av en väninna och hennes lille pojk på 10månader, ska bli trevligt

Pyret väntas slutet på juli 2010 * resanfram.blogspot.com *
  • SweetLilly
    lillabambi skrev 2010-06-16 06:33:08 följande:
    hej tjejer... :)
    Ser att det har varit lite tjafs eller så på kvällskvisten. Oros inläggen har inte varit nått problem för mig för jag anser att när pregga startade den här tråden så var det ju meningen att man skulle stötta och hjälpa varandra avsett vad det gällde! Missfall till gud vet vad. Alla är ju oroliga för nått nångång och då fanns vi. Och stack de i ögonen så behöver man ju inte läsa det.
    Men sen har det ju blivit någon indelning i tråden för när man skriver något så är det bara två tre st som svarar och dom andra skiter i en liksom. Trodde alla skulle stötta alla. {#emotions_dlg.flower}

Oavsett så går jag in i vecka 31 idag, känns underbart att tiden går skapligt snabbt, till helgen flyttar vi till vårat underbara hus :) Har börjat små plocka in lite grejer men det är svårt men så himla skoj :)Skrattande
    Ja jag trodde vi  kunde stöta och blöta det mesta här...
    Åh nytt hus, lycka till!
  • SweetLilly
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-16 06:23:51 följande:
    Hehe en till som löser korsord Ett måste för mig innan man somnar

Hoppas ni andra har det bra idag. Oroliga eller ej.

Här är det fint väder igen...Får banne mig sätta kryss i taket.

Puss på er!!!
    Haha ja samma här, ett måste! Så skönt att varva ner med lite hjärngympa
  • SweetLilly
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-16 07:19:07 följande:
    Haha japp Min man blir galen att jag alltid måste göra korsord jst då för han vill itne se lampan tänd men vafasen det är så avkopplande och dessutom brukar tösen spraka ikapp då mna skriver
    som tur är så löser vi ihop, och sen när han somnat ifrån fortsätter jag Ja min skrutt är också alldeles tokig när jag läser eller löser kryss!
  • SweetLilly
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-16 07:43:18 följande:
    hehe mend et e så mysigt när den lille sätter fart då man gör korsord
    ja, skoj när man har en tidning eller bok på magen och det börjar att skutta och hoppa, hehe.
  • SweetLilly
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-16 08:04:38 följande:
    Idag ska vi vara ute i det fina vädret som amn får passa på att vara här nere i skåne nu efter allt jäkla regn.

Hahahahaha reagerar era små på vissa låtar/ljud/röser?

Min tös blir vild varjegång "svennebanan" låten kommer. Hoppas doc hon avskyr den låten lika mycket som mig haha dessutom lever hon rövare då låten "Skaka rumpan" med Jean banan kommer på radio haha....
    haha nej jag har nog inte märkt av nån speciell låt eller annat ljud den lille reagerar på..
    Me har märkt att om det är livat i magen och jag sätter på lite musik blir det lugnt!
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-06-16 08:14:18 följande:
    Det ska bli spännande att få reda på hur den ligger. Min sparkar på höger revben och så neråt snett till vänster. Antar att den ligger lite på tvären men frågan är vad som är upp och vad som är ner :) Hur svårt kan det va att känna skillnad på ett huvud och en rumpa? haha
    hehe ja jag tycker det sparkar åt alla håll jag,, men BM kände sist och huvudet är ner! men dte var inte skönt när hon skulle känna! Stoppade in fingrarna i sidorna på magen och klämde ihop, hua!
  • SweetLilly

verkar som de flesta fått sol idag! vad härlligt! Som sagt det är mitten på juni! Nu får det vara lite sommar tycker jag!

Är så sjukt trött och öm i mina ryggmuskler idag, men får se till att slappa mycket i solen idag då

Jo förresten, det är lite oklart, vilken är egentligen den riktiga Bf-veckan? man säger ju v40, men är det 39+0 eller 40+0?

• SweetLilly
    Mandy86 skrev 2010-06-16 08:56:49 följande:
    Ni som kör bil, hur länge ska ni köra? Och kör ni om ni måste fast ni har värkar?

För jag tycker att det börjar bli jobbigt att köra,
    samtidigt är vi beroende av bilen när vi ska handla etc..blir svårt att bära hem både mjölk och mat från affären ett par gånger i veckan, skulle bli allt för tungt

Endast jag som har körkort i detta hushållet ska jag kanske tillägga
    BF 100809
    jag kör, men bara korta vändor, då jag har så ont i ryggen. Jag kan endå inte bära tunga kassar, men man vill ju ut ibland och handla lite smått, och åka till BM och sådär, jag kommer nog köra tiden ut. Man ska ju tänka på det med airbag också! Jag har bara en gammal skruttbil så det finns ingen i min
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-06-16 08:55:30 följande:
    Jag tror det är 39+6 men allt beror på vilken dag man räknar som nr 1 men enligt FL är BF 39+6
    aah ok.. tänkte hur jag skulle räkna när jag ev får snittet.. men ingen idé jag spekulerar, vet ju inget än..
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10