Pregga skrev 2010-06-15 19:49:58 följande:
Jag har fått mig många goa skratt i denna tråden tjejer må ni tro, å flera av er har stöttat migb i min trassliga relation till mitt x å för det e jag tacksam.
Ändå har jag funderat på de sista dagarna att lämna tråden....nej jag har inte bestämt mig än, men jag tycker det klingar så negativt här inne så fort man e orolig över ngt eller undrar, då får man höra den ena värre än den andre.
å skrämseltaktikerna bara ökar här inne, oroa dom som oroas kan, e man redan orolig så blir det inte bättre av att höra om ngn annan vars bebis dött, osv.
det får iallafall inte mig att må bättre.
så det hade vart trevligt om man kanske kunde hoppa över sånt med, å gör jag likadant, så får ni mer än gärna påpeka detta.
Enda anl att jag tagit upp GBS ex är pga många inte vet att det finns, eller att flera inboxat mig å frågat å ist för att svara alla via inbox så har jag tagit svar till alla på en gng här.
Så jag personligen hade uppskattat att slippa läsa om alla hemskheter å hur farligt allting är då det blir svårt å få njuta av den tiden som e kvar.
eh? är det nån som skriver om oro här inne pregga så är dte ju du! Jag vill inte starta nåt här men, det är oftast du faktiskt osm drar upp läskiga saker som kan hända! Vi försöker ju stötta varandra så gott det går här, men var enskild persons oro får vi ju hatera själva.