Inlägg från: SweetLilly |Visa alla inlägg
  • SweetLilly

Vi fortsätter, Bf aug 10

morrn morrn

Jag rakar mig inte alls på benen, förr kunde jag göra det ibland bara, om de skulle visas men det har helt slutat att växa där nu under graviditeten så det behövs inte.
    Just runt busken däremot har det börjat att breda ut sig, hehe, men där tar jag bara lite runt kanterna, på känn, för jag kan inte se så bra

Pyret väntas slutet på juli 2010 * resanfram.blogspot.com *
  • SweetLilly
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-14 12:09:27 följande:
    Hur mycket sd har ni här inne????
    ja dte kommer och går, vissa dagar flera ggr/timme, men ibland bara nån gång.

Pregga; varför skulle det vara töntvarning..? Finns ingen musik som är det tycker jag.
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-06-14 12:25:15 följande:
    mja det e nog inte ngn som förväntar sig att jag lyssnar på han, eller elvis,ted gärdestad,Bonet M älskar jag, å frank sinatrs new york, hahaha
    mina vänner häpnas varje gng , *asg*
     Folk som lyssnar på lite mer varierande musik är mer intressanta enlig tmig iaf! att bara lyssna på radioskal är ju himla ointressant och förtutsägbart Fast det finns ju de som inte alls är intresserad av musik och då är ju radioskval helt ok på det sättet För mig är musik lika viktigt som luften jag andas
  • SweetLilly

Nån mer än jag som har ont i brösten? Det sticker och ömmar, irriterande...

Nu håller jag på att tvätta bebiskläder och stryker Pyrets sängkläder också! men FAN vad vissa kläder krymper i tvätten!! De minsta kläderna man köpt de passar väl knappt på en docka nu!

• SweetLilly
    Pregga skrev 2010-06-14 14:14:04 följande:
    hahah gumman, den allra minsta stl 56 brukar vara för stor ändå, oavsett hur litet vi kan tycka att det ser ut.
    fast de som krympte mest var i strl 52..och nu ser den ut som..strl 32..typ..irriterande. Tur de inte var så dyra de som krympte mest..
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-06-14 14:26:56 följande:
    Men då kanske dom passar direkt :) för små kommer dom inte vara ...
    det vette sjutton.... den ena ser väääldigt liten ut.. men som sagt, de är ju lite mindre än vad man tror
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-06-14 15:20:07 följande:
    Är det någon som har tankar kring sen avnavling, K-vitaminsprutan eller hjälp med att föda ut efterbörden?
    ja jag ska be dem klampa lite senare! men vad jag fick höra av BM sist på kejsarsnittsdiskutionen på föräldrakursen så klampar de senare vid snitt automatiskt, så jag ska fråga om detta när jag träffar läkaren till veckan..
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-06-14 17:28:19 följande:
    Ett litet tips till er som haft,har eller e oroliga för uvi-drick färskpressad citron i ett glas vatten, loka osv. eller koncentrerad citrondroppar i. funkar super....
    tranbär är det absolut bästa faktiskt! men alla sura drycker ska fungera!
  • SweetLilly

är det nån mer än jag som har svårt att äta? jag är fan inte sugen på nåt.. Hur ser en vanlig "matdag" ut för er? Så här ser tex min dag ut;

Frukost kl10 En fruktsmoothie
    Lunch 1300; wokade grönsaker
    Middag kl17; en potatisplätt.

• SweetLilly
    Pregga skrev 2010-06-14 18:19:10 följande:
    Hoppas med att jag kan föda som med lillan, vanligt.
    SweetLilly skrev 2010-06-14 18:02:47 följande:
    tranbär är det absolut bästa faktiskt! men alla sura drycker ska fungera!
    jaså? till mig så sa dom på altenatalenheten, spicialmördavården att citron var det bästa :)
    ok, till mig har de sagt tranbärsjuice eller lingondricka men att allt surt gör sitt jobb
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10