-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Jättegärna, pm:ar dig. Speciellt hur man "stänger" luckan... Varför har de inte gjort ett sånt här mygg/solskydd till Bee+:en...straw2008 skrev 2010-08-05 09:26:39 följande:Ska jag fota oskicka på sms? Skicka då ditt nummer via pm eller skriv här om du vill, har been uppe i lägenheten för tillfället! -
Kanske är läge att köpa en sådan här då ja:
http://bugababy.se/bee-tillbehor/23-bee-sommarsuflett.html
Vi ska ju vara borta såpass länge att vi måste ha nåt som funkar ebkelt och bra.
-
Tullemi skrev 2010-08-05 09:48:09 följande:Kanske är läge att köpa en sådan här då ja:
bugababy.se/bee-tillbehor/23-bee-sommarsuflet...
Vi ska ju vara borta såpass länge att vi måste ha nåt som funkar ebkelt och bra.Jag resonerade likadant. Den är luftigare än vad man än sätter på den vanliga suffletten.
Sen använder jag nog nåt annat alternativ här hemma, tror jag fått till Bee-varianten till min Bee+ nu.
Håller på att ladda in bilder så ska du få se lite olika alternativ. Utom den du länkade till för jag orkar inte byta sufflett.
Vart i thailand ska ni och när? Hur länge? Hur stort barn åker bee:n?
-
Finns en på blocket eller tradera tror jag... funkar SKITBRA! Fast till gamla bee går skyddet över fötter osv.Tullemi skrev 2010-08-05 09:48:09 följande:Kanske är läge att köpa en sådan här då ja:
bugababy.se/bee-tillbehor/23-bee-sommarsuflet...
Vi ska ju vara borta såpass länge att vi måste ha nåt som funkar ebkelt och bra.
JÖSSES 719 KR!!! SKulle aldrig i hela livet köpa det... gud vilket rån. -
Jag kan nog fixa den lite billigarestraw2008 skrev 2010-08-05 09:51:30 följande:Finns en på blocket eller tradera tror jag... funkar SKITBRA! Fast till gamla bee går skyddet över fötter osv.
JÖSSES 719 KR!!! SKulle aldrig i hela livet köpa det... gud vilket rån.
från en annan kontakt.
-
Såg förresten att nån sålde ut Bee-sol/myggnätet, tror det är samma som jag har. Den gamla varianten till Bee, de sa där när jag frågade att det inte skulle funka. .Men om man inte är petnoga med passformen så tror jag nog att man kan acceptera drygt 200 kr istället för närmare 800... kan ha varit www.barnbutiken.se
-

Aussies Finest. Inte speciellt snyggt... Det blev det inte med Cloudyn heller, men dottern gillade att sitta där under. Hon gillar allt som blir som en koja... Bilder på Cloudyn och Bee-sol/myggnätet finns i mitt galleri. Kika gärna in. Måste bygga lite duplo nu så jag har inte möjlig att kopiera in fler... -
barnbutiken.net var rätt adress, fast det var inte där jag sett det... nån annanstans...bohusbebis skrev 2010-08-05 09:53:34 följande:Såg förresten att nån sålde ut Bee-sol/myggnätet, tror det är samma som jag har. Den gamla varianten till Bee, de sa där när jag frågade att det inte skulle funka. .Men om man inte är petnoga med passformen så tror jag nog att man kan acceptera drygt 200 kr istället för närmare 800... kan ha varit www.barnbutiken.se -
Vi åker nog i slutet av november och blir borta över jul-nyår. Brukar åka till ett område ca 2-3 timmars bilresa öster om Bangkok, blir nog åt samma håll även i år. Kanske luffa runt lite...bohusbebis skrev 2010-08-05 09:50:51 följande:Jag resonerade likadant. Den är luftigare än vad man än sätter på den vanliga suffletten.
Sen använder jag nog nåt annat alternativ här hemma, tror jag fått till Bee-varianten till min Bee+ nu.
Håller på att ladda in bilder så ska du få se lite olika alternativ. Utom den du länkade till för jag orkar inte byta sufflett.
Vart i thailand ska ni och när? Hur länge? Hur stort barn åker bee:n?
-
Det "gamla" sol/myggnätet är det överlägset bästa! Nu har jag fått till det!!! Ska nog överväga att sälja det "nya", undrar om jag nånsin kommer sätta på det...