• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • FridaLee

Kolla bara så sulkyn har sov läge, hade en kompis som tog ett sånt paket och det var bara sitt läge. De fick köpa sig en vagn på plats för att kunna gå ut med barnet.

• bohusbebis

Nån som har det gamla Bee Sunshade? Ropade in ett sånt på Tradera och tänkte att man kanske kunde använda det på nya Bee+ åxå om man var lite kreativ.  Är nämligen inte helnöjd med den nya UV-suffletten som jag tycker är ful men okej praktisk... Vill gärna ha den snygga röda suffletten så mycket jag kan... Med det gamla solskyddet tror jag att man bara hänger det över - MEN det är ju ett stort sytt hål mitt på???? Nån som har bilder på hur ni använder detta solskydd??? Eller kan förklara... På produktbilderna från Bugaboo ser det ju bra ut, men man ser inte det där "hålet"...

• bohusbebis
    bohusbebis skrev 2010-08-02 13:16:07 följande:

Nån som har det gamla Bee Sunshade? Ropade in ett sånt på Tradera och tänkte att man kanske kunde använda det på nya Bee+ åxå om man var lite kreativ.  Är nämligen inte helnöjd med den nya UV-suffletten som jag tycker är ful men okej praktisk... Vill gärna ha den snygga röda suffletten så mycket jag kan... Med det gamla solskyddet tror jag att man bara hänger det över - MEN det är ju ett stort sytt hål mitt på???? Nån som har bilder på hur ni använder detta solskydd??? Eller kan förklara... På produktbilderna från Bugaboo ser det ju bra ut, men man ser inte det där "hålet"...

Tror jag kommit på det. Vände det uppåner och så passade det nästan även på Bee+:en... Fast jag begriper fortfarande inte varför det är ett "hål" mitt på som inte går att stänga till... Inte så myggsäkert direkt...
  • straw2008
    bohusbebis skrev 2010-08-03 23:10:48 följande:
    Tror jag kommit på det. Vände det uppåner och så passade det nästan även på Bee+:en... Fast jag begriper fortfarande inte varför det är ett "hål" mitt på som inte går att stänga till... Inte så myggsäkert direkt...
    Alltså "hålet" är bara en lucka, alltså det går att stänga, hur ska du annars komma åt barnet?
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • bohusbebis
    straw2008 skrev 2010-08-04 14:41:00 följande:
    Alltså "hålet" är bara en lucka, alltså det går att stänga, hur ska du annars komma åt barnet?
    Fast då måste det vara nåt fel på denna/ nåt som saknas. Den går ju inte att stänga till alls.... Bara svart kantband runt "hålet"... Får väl sy på kardborre eller nåt...
  • Tullemi

Någon som vet om det finns nån solskärm som passar till Bee'n? Typ Aussies Finest eller liknande? Tycker inte suffletten räcker till vid liggläge när vi ska ha vagnen i Thailand.

Milea 080217 Lucas 100202
  • bohusbebis
    Tullemi skrev 2010-08-04 22:50:41 följande:
    Någon som vet om det finns nån solskärm som passar till Bee'n? Typ Aussies Finest eller liknande? Tycker inte suffletten räcker till vid liggläge när vi ska ha vagnen i Thailand.
    Jag har ett Aussies i bilen, kan testa det om en stund.
  • bohusbebis
    bohusbebis skrev 2010-08-05 08:54:58 följande:
    Jag har ett Aussies i bilen, kan testa det om en stund.
    Bilen stod ju precis utanför... Nja, vet inte om jag tycker att Aussies var så bra, även om den är smidig att hantera. Lite dålig passform.
    Håller själv på att prova fram det optimala solskyddet och hittills är silver Bee+uv-suffletten det bästa. Dock inte snyggast. Skulle gärna få till Bee-sol/myggskyddet som man kan sätta över befintlig sufflett.
    Har även testat Cloudy som jag tycker sitter kanon, men är lite otympligt att ha med på långresa... Nu har jag även fått ett snyggt bugga-parasoll som ska provas idag mellan skurarna. Ska se om jag får till nån bild på olika solskyddsalternativ...
  • straw2008
    Tullemi skrev 2010-08-04 22:50:41 följande:
    Allt ajg sett som inte är orginal sitter som skit faktiskt... jag kan varmt rekomendera detas eget som du sätter på hela vagnen, ger optimalt skydd för flugor getingar o sol Skrattande
  • straw2008
    bohusbebis skrev 2010-08-04 22:48:26 följande:
    Fast då måste det vara nåt fel på denna/ nåt som saknas. Den går ju inte att stänga till alls.... Bara svart kantband runt "hålet"... Får väl sy på kardborre eller nåt...Ska jag fota
    Ska jag fota oskicka på sms? Skicka då ditt nummer via pm eller skriv här om du vill, har been uppe i lägenheten för tillfället!
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6