-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Äh vi satte fast banden från mjukliften i chassit, iböand körde vi med den lös i, den fastnar ju ganska lått om man trycker in den Max.
-
Hej
!
Måste fråga er bee+ användare..
Fick hem min vagn för 1 1/2 vecka sedan,
och det är ju bara krångel med den.
Nu har ryggstödet fastnat i liggläget.
Får absolut inte upp det,det vita grejen man drar upp för att vinkla ryggen rubbas ej
.
VAD gör jag för fel?
Frågar för säkerhetsskull i bugaboo-tråden med...
Tack till den som kan hjälpa mig
. -
Hmm! Jag har hittat en annan varm åkpåse som verkar himlans bra! Alvi Outlast. Är det nån som har provat den med Bee'n?
-
straw2008: Tack, jag har gjort så någon gång oxå... känns mycket smidigare. Men ser fram emot när han bara kan ligga i åkpåsen. 2 månader känns lite väl tidigt för det.
killenkott: När jag fick så så hade jag inte kollat att jag fällt upp vagnen ordentligt.Kolla att du ser de gröna markeringarna på båda sidor! Hoppas att det är det felet... för det är ju väldigt lätt att åtgärda! -
Är du säker på att vagnen är uppfälld, syns de gröna plupparna eller har de åkt in? Då kan du inte rubba ryggstödet då någon dragit i de vita plupparna och vagnen är i läge för att fällas ihop men många missar detta.killenkott skrev 2010-10-30 19:33:45 följande:Hej
!
Måste fråga er bee+ användare..
Fick hem min vagn för 1 1/2 vecka sedan,
och det är ju bara krångel med den.
Nu har ryggstödet fastnat i liggläget.
Får absolut inte upp det,det vita grejen man drar upp för att vinkla ryggen rubbas ej
.
VAD gör jag för fel?
Frågar för säkerhetsskull i bugaboo-tråden med...
Tack till den som kan hjälpa mig
. -
Thank youStargirl skrev 2010-10-31 14:44:13 följande:Är du säker på att vagnen är uppfälld, syns de gröna plupparna eller har de åkt in? Då kan du inte rubba ryggstödet då någon dragit i de vita plupparna och vagnen är i läge för att fällas ihop men många missar detta.
!!
Det var d som var felet.
Nu har jag iof fortf stora problem med att fälla ihop den,
det är ryggstödet som krånglar och vill inte rubbas,fast vagnen är uppfäld och allt.
Någon som har ngt tips?
En sak till...
HUR upplever ni den nya åkpåsen i bee+?
Jag tycker den hänger ner för långt mm.
Ska man sätta fast hällan på åkpåsen på vagnen,eller är det på cam,och frogen ? -
Ja, det vita ska ju inte upp helt (du har ju nya bee lr hur) du trycker upp den lite och sedan känner du friläget, sedan kan du föra fram sitsen till rätt läge. Du får absolut inte dra bak ryggstödet, upp litegrann och sedan fram. upp lite och fram, du lär dig att känna friläget när du tänker efter principen upp lite och sedan fram. Inte hela vägen upp. Om jag kunde visa dig vore det bättre, men testa upp LITE och fram (för du bak sitsen fastnar den i samma läge där du började)killenkott skrev 2010-11-03 15:15:54 följande:Thank you
!!
Det var d som var felet.
det är ryggstödet som krånglar och vill inte rubbas,fast vagnen är uppfäld och allt.
Någon som har ngt tips?
En sak till...
Ska man sätta fast hällan på åkpåsen på vagnen,eller är det på cam,och frogen ? -
Åkpåsen är jättelång och i vägen för broms och ståbräda, blä. Hällan använder jag inte. Antar att det är till en annan modell.killenkott skrev 2010-11-03 15:15:54 följande:Thank you
!!
Det var d som var felet.
Någon som har ngt tips?
En sak till...
På gamla ner finns det knappar som hällorna ska sättas fast i. Kommer ihåg att jag oxå tyckte den var fööör lång, eftersom den är så sladdrig så viker den sig ju bara neråt. Det som funkar är att dr ut sittplattan till max, då blir det stor skillnad. Förstår du?
-
Vi har dragit ut sitsen men det gör ingen märkbar skillnad, tyvärr.straw2008 skrev 2010-11-03 16:05:04 följande:På gamla ner finns det knappar som hällorna ska sättas fast i. Kommer ihåg att jag oxå tyckte den var fööör lång, eftersom den är så sladdrig så viker den sig ju bara neråt. Det som funkar är att dr ut sittplattan till max, då blir det stor skillnad. Förstår du?