-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Jag funderar på en sådan här www.familjeliv.se/Forum-3-141/m50812655.htmlgabi007 skrev 2010-10-22 00:34:46 följande:Hejhej, Är det nån som har testat en riktigt varm och tjock åkpåse till Bee'n? Bugaboos egna verkar rätt så tunn så den vill jag helst inte köpa. Jag har en Brio till min andra vagn som passar jättebra, men har den som sagt till min Brio vagn och den är inte så jättetjock heller. Det känns som man behöver nåt extra tjockt till Bee'n eftersom barnet sitter så öppet och oskyddat. Speciellt nu när vintern kommer...!!
men har inte provat om den passar i vagnen än. -
Ojsan. Jag menar: www.kopbarnvagn.se/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.pl&artnr=9120025948024r
-
-
Jag är ju totalt fylleförvirrad. Jag menar i alla fall en Eskimo Star.
-
Då vi fäller vårt ryggstöd är det knäpptyst, det ska väl inte låta alls?? O ryggstödet ska i alla fall om du har barnet emot dig vara i MER än uppfällt läge, du fäller upp max sen drar du det vita på uppfällningshandtaget åt sidan, drar upp uppfällningshandtaget o fäller upp sitsen ytterligare. Annars kommer armarna som håller ryggstödet gå sönder.
-
Hej!
Jag kollade både Eskimo Star och Urban Jungle åkpåsar. Båda ser riktigt tjocka ut! Men måste prova dem i vagnen först. Det vore dumt att beställa utan att prova.
Bohusbebis, är det en sån UJ du menar?
http://www.kopbarnvagn.se/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.pl?funk=visa_artikel&artgrp=&artnr=9420015723045&visa=1-1000&Sort=Beskr&Visn=Sokresultat
Jag funderar annars på att köpa en till Brio som jag redan har till Brio vagnen och eventuellt lägga i en fleece filt i när det är kallare väder. Den passar riktigt bra i Bee'n trots allt.
kolla in:
http://www.brionewsroom.se/tag/akpase/
Måste bestämma mig snart!! -
Ja, det är en sån. Men om jag vore du skulle jag satsa på en Brio som du redan testat och är nöjd med, så har du större valmöjligheter.gabi007 skrev 2010-10-23 14:07:23 följande:Hej!
Jag kollade både Eskimo Star och Urban Jungle åkpåsar. Båda ser riktigt tjocka ut! Men måste prova dem i vagnen först. Det vore dumt att beställa utan att prova.
Bohusbebis, är det en sån UJ du menar?
www.kopbarnvagn.se/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik....
Jag funderar annars på att köpa en till Brio som jag redan har till Brio vagnen och eventuellt lägga i en fleece filt i när det är kallare väder. Den passar riktigt bra i Bee'n trots allt.
kolla in:
www.brionewsroom.se/tag/akpase/
Måste bestämma mig snart!! -
Är det någon av er som använde Bee hela förra vintern, även när det var som mest snö? Har en Cam som bebisen ska åka i, men vill ha en Bee till stora tjejen. Skulle vara väldigt smidigt med kombinationen Bee och sjal. Ja, det blir nog det jag kommer föredra för det mesta. Annars funderar jag på att byta ut min Cam mot en UJ eller annan 3hjuling att ha i kombination med Bee.
-
Nej, förra vintern så gick inte Bee att köra alla dagar. Vi använde Cameleon till och från dagis (till våran då 2 åring) Bee användes dagar då det inte snöat och inomhus grejer som köpcentrum etc. På våren övergick vi helt till Bee och nu har vi övergått till att gå själv....3 åringar behöver inte vagnCarolyn with 3 skrev 2010-10-24 13:33:09 följande:Är det någon av er som använde Bee hela förra vintern, även när det var som mest snö? Har en Cam som bebisen ska åka i, men vill ha en Bee till stora tjejen. Skulle vara väldigt smidigt med kombinationen Bee och sjal. Ja, det blir nog det jag kommer föredra för det mesta. Annars funderar jag på att byta ut min Cam mot en UJ eller annan 3hjuling att ha i kombination med Bee.
tyvärr.
-
Jag undrar två saker. Det ena är hur ni fäster mjukliften smidigast i been? Jag tycker att det är jobbigt och krångligt att få fast den selen. Har babyproffsen egna mjuklift med liten suflett.
Den andra frågan är när man kan skippa mjukliften och bara ha åkpåsen.