• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • killenkott
    Stargirl skrev 2010-11-03 15:28:12 följande:
    Ja, det vita ska ju inte upp helt (du har ju nya bee lr hur) du trycker upp den lite och sedan känner du friläget, sedan kan du föra fram sitsen till rätt läge. Du får absolut inte dra bak ryggstödet, upp litegrann och sedan fram. upp lite och fram, du lär dig att känna friläget när du tänker efter principen upp lite och sedan fram. Inte hela vägen upp. Om jag kunde visa dig vore det bättre, men testa upp LITE och fram (för du bak sitsen fastnar den i samma läge där du började)
    TACK !!
    Får testa lite mer här hemma...
    straw2008 skrev 2010-11-03 16:05:04 följande:
    På gamla ner finns det knappar som hällorna ska sättas fast i. Kommer ihåg att jag oxå tyckte den var fööör lång, eftersom den är så sladdrig så viker den sig ju bara neråt. Det som funkar är att dr ut sittplattan till max, då blir det stor skillnad. Förstår du?
    OK!
    Tycker det är skrutt att den passar såå kasst .
    Den hänger för långt ner fast jag dragit max på sitsen .

Om det inte händer ngt  markant så sälger jag väl been,synd bara...
    Trodde verkligen jag skulle älska den,som med camenMen det gör jag tyvärr ej....
  • BeautifulFlower

Hur hög är sitsen? Är supersugen på att köpa en bee+ men det känns som tjejen min kommer sitta i backen då den ser väldigt låg ut?

• Stargirl
    BeautifulFlower skrev 2010-11-05 19:04:48 följande:
    Hur hög är sitsen? Är supersugen på att köpa en bee+ men det känns som tjejen min kommer sitta i backen då den ser väldigt låg ut?
    Den är väl inte lägre än alla andra sittvagnar, eller har jag fel?
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.finest.se/natali ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫b
  • Tullemi
    Stargirl skrev 2010-11-06 09:12:01 följande:
    Den är väl inte lägre än alla andra sittvagnar, eller har jag fel?
    Jag har inte mätt den, men jag håller med dig. Den är nog som andra sittvagnar/sulkys (känns det som iaf).
    Milea 080217 Lucas 100202
  • FridaLee
    BeautifulFlower skrev 2010-11-05 19:04:48 följande:
    Nä inte är den lägre än andra sulky vagnar.
  • Tullemi
    Blomma80 skrev 2010-11-06 21:34:10 följande:
    Hej, ni som hade frontbåge till era Bee+, var det Chicco LiteWay ni hade då?? Eller var det nån annan??
    E lite senil å orkar inte leta runt i hela tråden Tungan ute
    Nope, inte Litewayen's. Det var Multiwayen's. Fast på e-bay gick den under nåt annat namn...typ universalbygel till Zapp.....nån som minns?
    Milea 080217 Lucas 100202
  • bohusbebis

Sök på " frontbügel zapp " jag tror jag köpte min från baby-direkt.de via ebay
    Jag mailkonverserade med bugaboo ang nåt annat och la in ett litet önskemål om bumperbar till been samt att de borde fixa terränghjul till denna modell också. Fick väl inget svar mer än ang terränghjulen att de då hänvisade till Cam & Frog. Men sitsen på Bee+:et passar oss mycket bättre än den "ergonomiska"...

Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6