-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Ni som körde bee i vintras, hur gick det? Är lite småsugen på att köpa en så fort jag sålt min cameleon.
Ni som kört både cameleon och bee vilken tycker ni är bäst om man går på typ en grusväg?
Tack på förhand =) -
Självklart så rullar en cameleon bättre off road än bee. Bee är en sulky, inte en vagn som cameleon. Jag har en vinter vagn då been får stå under vintern. Om du körde cam förra vintern så vet du nog att de va svårt, tänk dig då en sulky.
-
Tack :)bohusbebis skrev 2010-11-07 07:09:43 följande:Sök på " frontbügel zapp " jag tror jag köpte min från baby-direkt.de via ebay
Jag mailkonverserade med bugaboo ang nåt annat och la in ett litet önskemål om bumperbar till been samt att de borde fixa terränghjul till denna modell också. Fick väl inget svar mer än ang terränghjulen att de då hänvisade till Cam & Frog. Men sitsen på Bee+:et passar oss mycket bättre än den "ergonomiska"...
-
Bee är ingen offroad vagn, men ska du röra dig mycket i snöig och svår terräng? Blir det mest asfalt och plogade vägar så är det helt ok även på vintern med en Bee, om det är en optimal vintervagn det kan jag inte påstå.annlu748 skrev 2010-11-07 10:18:20 följande:Ni som körde bee i vintras, hur gick det? Är lite småsugen på att köpa en så fort jag sålt min cameleon.
Ni som kört både cameleon och bee vilken tycker ni är bäst om man går på typ en grusväg?
Tack på förhand =) -
ni som har Bee.. vilken åkpåse använder ni? Sitter den bra i vagnen?
-
Jag har haft Bees egna och en Buggy snuggle ett tag, men buggy snugglen håll inte vinden ute.BeautifulFlower skrev 2010-11-08 11:32:12 följande:ni som har Bee.. vilken åkpåse använder ni? Sitter den bra i vagnen? -
Lodger bunker och bugaboo cameleonpåse, har även haft en bee åkpåse (till gamla vagnen) och en buggy snuggle.BeautifulFlower skrev 2010-11-08 11:32:12 följande:ni som har Bee.. vilken åkpåse använder ni? Sitter den bra i vagnen?
jag gillar bugaboos bäst sen kommer lodgern och sist buggy snuggle -
Elodie details...funkar över förväntan

-
Vi har en Bee-åkpåse till vår Bee+. Alldeles förträffligt! Lite tunn, men vi har även Bugaboos Microfleecefilt som är lite varm och lite vind/vattentät. Innan dess testade vi vår OTH/ Urban Jungle (nyare modellen m dragkedja mitt på) och den satt också jättebra. Den är lite tjockare än Buggans. Men den sitter nu på vintervagnen... Lite bökigt att flytta emellan, med selar hit och dit (speciellt på Bee:n där man måste fippla ur spännena i ryggen varje gång...)BeautifulFlower skrev 2010-11-08 11:32:12 följande:ni som har Bee.. vilken åkpåse använder ni? Sitter den bra i vagnen? -
Vad använder ni för vagnar som vintervagn? Jag använder min bee till min lilla 2 månaders bäbis men nu börjar snön komma så det funkar ju inte så länge till. Dessutom håller hon på att växa ur mjukliften och been känns så öppen för en sån liten urna mjuklift när det är kallt. Så vad har ni för vinteralternativ?