• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • Renstjärna
    Londonvibes skrev 2010-11-09 13:07:20 följande:
    Vad använder ni för vagnar som vintervagn? Jag använder min bee till min lilla 2 månaders bäbis men nu börjar snön komma så det funkar ju inte så länge till. Dessutom håller hon på att växa ur mjukliften och been känns så öppen för en sån liten urna mjuklift när det är kallt. Så vad har ni för vinteralternativ?
    Jag har min Cameleon som förstavagn och därmed också som vintervagn. Been funkar som extravagn för mig. Cammen är utmärkt vid vinterväglag!!
  • Stargirl
    Londonvibes skrev 2010-11-09 13:07:20 följande:
    Vad använder ni för vagnar som vintervagn? Jag använder min bee till min lilla 2 månaders bäbis men nu börjar snön komma så det funkar ju inte så länge till. Dessutom håller hon på att växa ur mjukliften och been känns så öppen för en sån liten urna mjuklift när det är kallt. Så vad har ni för vinteralternativ?
    Jag har alltid kört cameleon på vintern. Du kan ju också köpa en åkpåse att ha i Bee, då blir den väldigt mysig.
  • Renstjärna

Ni med olika åkpåsar; hur stora är de? Jag ska köpa en åkpåse till min 2-åring (ganska lång) och ha i min Bee+, men vet inte vilken som räcker på längden. Jag har haft en gammal Babytravel tidigare, men det är för kort när hon ligger ner. Hur är det med Lodger och Bee-åkpåsen?

• Stargirl
    Renstjärna skrev 2010-11-10 21:27:04 följande:
    Ni med olika åkpåsar; hur stora är de? Jag ska köpa en åkpåse till min 2-åring (ganska lång) och ha i min Bee+, men vet inte vilken som räcker på längden. Jag har haft en gammal Babytravel tidigare, men det är för kort när hon ligger ner. Hur är det med Lodger och Bee-åkpåsen?
    Bee åkpåsen är väldigt lång och stor, vissa tycker att den är FÖR lång
  • Renstjärna
    Stargirl skrev 2010-11-10 21:29:50 följande:
    Bee åkpåsen är väldigt lång och stor, vissa tycker att den är FÖR lång
    Ok, är den så lång att det inte funkar att fälla ihop Been med den i (släpar utanför lixom)? Annars låter det ju faktiskt ganska bra!
  • Tullemi
    Stargirl skrev 2010-11-10 21:35:27 följande:
    Jep
    länk?
    Milea 080217 Lucas 100202
  • Stargirl
    Renstjärna skrev 2010-11-10 21:42:52 följande:
    Ok, är den så lång att det inte funkar att fälla ihop Been med den i (släpar utanför lixom)? Annars låter det ju faktiskt ganska bra!
    Nejdå, det går utmärkt att fälla vagnen med den i, det är inga problem.
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6