Gekås vol 14
Är det någon som vet om det finns bakmaskiner på gekås? Isf vilken/vilka och pris?
Är det någon som vet om det finns bakmaskiner på gekås? Isf vilken/vilka och pris?
jag å sambon + sonen ska ner den 19/20e juli nån gång, vad bara MÅSTE man köpa när man är där?
När jag var där för några månader sedan fanns det två sorters bakmaskin, minns inte märkena dock. En var "normalstor" och en var "extra liten". Tror de kostade typ 500 pix.
Nu är jag hemma igen från dagens besök, det blev endel fynd, tyckte inte det fanns så jättemycket babysaker, men fick endel köpt. Höll mig inom budgeten också trots att jag köpte kläder åt sambon som inte stod med på listan så även sambon är nöjd.
Bästa fyndet spontant var batteriladdare för 129kr eller vad det nu var, vi har kikat länge efter en ny men tyckt att de varit så dyra.
Blev även ett besök på Ikea i Göteborg påväg hem, så en lyckad dag. Nu är det inte så mycket som är kvar att fixa till bebisens ankomst och det blev bra mycket billigare än jag befarade.
jippi i morgon far vi till ullared.Hoppas bara det inte är för mycket folk,har tänkt oss var där på em/kvällen.
Idag var det inte mycket folk alls, nu har jag bara varit där en gång tidigare när jag var 10år men det kändes inte som om det var så mycket. Ingen kö in och ingen kö egentligen ut heller. Tack för tipset om att titta på vart kassorna var, vi hittade en som nästan var tom lite längre ner och in i fållan :D
Störst kaos var det vid livsmedel och parfym men vi var mest intresserade av godiset där så det gick fort. Blir helt klart en resa igen, kanske med sambon så han kan testa kläderna också, men mer inköp av barnkläder. Nu köpte jag bara för första tiden.
Loujac: Jag har bara varit där en gång, men då fanns det inte mycket. Jag hittade eko-handdukar och badlakan, men det var allt jag såg...