• Thegran

Gekås vol 14

2007 Mamma skrev 2010-05-19 13:12:49 följande:
    Någon som vet vad flytväst till barn kostar?? 15-29kg typ
    vet inte vad de kostar eller om de har, ville bara be dig vara noga med vad du köper för väst, många har fått underkänt i test eftersom de inte vänder barnet på rygg.
    så kolla det innan du köper! :)
  • Bambusa

ja har en lurvjaca i 86som används massor, och har tvättats4ggr, den håller än iaf.. har en i 92 av liten annan modell (ljusare,kortare lurv och utan huva)  men den ligger och väntar till hösten..

Lisa1976 skrev 2010-05-19 13:30:33 följande:
    jag har både en lurvjacka och en vanlig vårjacka i märket on the peak till sonen. Dragkedjorna har gått sönder på båda. Nån mer som detta hänt för?
  • Simben

någon som vet om barnspelet vilda valpar finns att köpa på Gekås och vad det isåfall kostar där?

Älskar min två små tjejer Agnes och Maja över allt annat!
  • winters
    2007 Mamma skrev 2010-05-19 13:12:49 följande:
    Någon som vet vad flytväst till barn kostar?? 15-29kg typ
    199 kr kostar räddningsvästarna, de är av märket Fladen om du vill kolla upp dem.
    Oscar 091001
  • Bambusa

ojj,den som hade sån tur ändå.. massor ja kommit på att ja skulle köpt, var där för en månad sen..

TriciaN skrev 2010-05-19 17:20:24 följande:
    På tisdag bär det av till ullared igen bara två veckor sedan sist :P
  • TriciaN

Såå var det för mig med, jag är gravid och förrvirrad så nu får mannen följa med ;)

• t0va

och jag åker imorgon, trodde att världen typ gått under förut. Datorn vägrade starta och sambon visste inte vad det var. Jag har inköpslistan på den, tyckte han kunde maila mig mitt utkast som låg på en hårddisk hemma, jag är 35mil bort, men då funkar inte internet hemma... blev rätt ledsen då, men ett sista försök med datorn så startade den, vet inte riktigt vad jag gjorde men nu kom jag åt min lista så jag har mailat den till mig själv och lagt på ipoden. Lugnet är tillbaka. Jag hatar sambons dator, lånade ut min till honom... det gör jag aldrig igen.

Har bunkrat upp inför resan och kl7 kommer svägerskan, ska bli spännande att se om  vi överlever. :)

• Bubblan2
    t0va skrev 2010-05-19 22:29:31 följande:
    och jag åker imorgon, trodde att världen typ gått under förut. Datorn vägrade starta och sambon visste inte vad det var. Jag har inköpslistan på den, tyckte han kunde maila mig mitt utkast som låg på en hårddisk hemma, jag är 35mil bort, men då funkar inte internet hemma... blev rätt ledsen då, men ett sista försök med datorn så startade den, vet inte riktigt vad jag gjorde men nu kom jag åt min lista så jag har mailat den till mig själv och lagt på ipoden. Lugnet är tillbaka. Jag hatar sambons dator, lånade ut min till honom... det gör jag aldrig igen. Har bunkrat upp inför resan och kl7 kommer svägerskan, ska bli spännande att se om  vi överlever. :)
    Ha så kul!!! :)
  • Camilla D
    Lisa1976 skrev 2010-05-19 13:30:33 följande:
    jag har både en lurvjacka och en vanlig vårjacka i märket on the peak till sonen. Dragkedjorna har gått sönder på båda. Nån mer som detta hänt för?
    Har haft dom som vintejackor till mina barn, aldrig mer säger jag! Dragkedjan höll inte länge, rena skiten! Vet inte hur många jackor jag reklamerat dit, men dne nya gått sönder lika fort!
    Nu köper jajg inga mer sånna, utan lägger till en liten peng och handlar jackor på H&M.
    Det är ingen större priskskillnad, för On the peak är inte jättebilliga.
    Så himla meckigt att byta, vara utan jacka innan man fått  bytt osv, så det är värt dom pengarna!
Svar på tråden Gekås vol 14