• firepuzz

Gekås vol 14

Jag köpte en lurvjacka till en kompis son och han använder den jämt och den är precis som ny. Underbar är den On the peak märke på den. Utan luva med hål för tummarna

• Bambusa

har också hört att on the peak ska va bra.. använder ju bebismodellen med huva just nu, hon har den varja dag i princip.. och tycker den är mjuk och skön, blåser de har hon vindjacka över...  så fin med!!

• veh
    annavia skrev 2010-05-19 08:18:20 följande:
    Testar att ställa denna fråga igen: Någon som vet vad en Babyliss icurl kostar?
    579 kostade den när jag köpte en i mars...
  • Simben

nån av er som ska till ullared snart som skulle vilja kolla om dom har spelet vilda valpar där och kostnad isåfall? alltså ett vanligt barnspel och inget teve eller dataspel. tack på förhand!

Älskar min två små tjejer Agnes och Maja över allt annat!
  • Skytten75

Vi ska åka på lördag. Längtar... Finns det något man inte ska missa? Fynd?
    Jag har två döttrar på snart 2 år och 4 år.

Isabelle 060821 och Nellie 080722
  • New mum

snabbt svar önskas....vet nån om det finns jeanskjortor till herr på gekås? vad kostar dem?

• loujac

Någon som vet om det finns eko produkter på Gekås?

Kläder,sängkläder mm. till barn...?
  • Soffipripps

Hela familjen har haft massor av On the Peak-jackor, både vuxna och barn, och inte haft några problem med trasiga blixtlås. Trist att höra att några haft väldig otur... Bara några veckor kvar till nästa vända ner 

• Pikku85

vi har bokat stuga nere i ullared tills vi ska åka, ska bli skönt o kunna sova lite längre och gå in direkt det öppnar istället för att behöva gå upp 4 på morgonen och sitta i bilen 4 timmar, trodde dock inte att det skulle finnas några lediga stugor men det fanns=)

• Finesse
    Pikku85 skrev 2010-05-20 12:05:57 följande:
    vi har bokat stuga nere i ullared tills vi ska åka, ska bli skönt o kunna sova lite längre och gå in direkt det öppnar istället för att behöva gå upp 4 på morgonen och sitta i bilen 4 timmar, trodde dock inte att det skulle finnas några lediga stugor men det fanns=)
    vi har oxå bokat stuga.. billigt var det oxå, om man jämför med andra ställen i sverige.
    Ebba 071228
Svar på tråden Gekås vol 14