• Svar på tråden xtravaganza
  • Ninjisen
    Missat visa resultaten från vägningen i torsdags... men inte mkt att hurra för..

Startvikt 94 kg Längd 175 cm

-3,8 kg vecka 1
    -2,5 Kg vecka 2
    0,4 Kg Vecka 3

------------
    -6,7 kg totalt

Byst: -4 cm
    Midja: -5 cm
    Mage: -5 cm
    Stuss: -5 cm
    Lår: -2 cm
    Vad: -1 cm
    Arm: -1 cm
  • emmgus
    Ninjisen skrev 2011-02-06 07:33:54 följande:
    Missat visa resultaten från vägningen i torsdags... men inte mkt att hurra för..

-3,8 kg vecka 1
    -2,5 Kg vecka 2
    0,4 Kg Vecka 3

------------
    -6,7 kg totalt

Grattis, de går ju neråt!

Alltid helgerna som är svårast att hålla. Jag har fuskat liite. Alltså jag vill ha en sån livsstil att jag under helgen kan unna mig lite utan att få extremt dåligt samvete över detta (men de är svårt)
    Så någon macka har slunkit ner och mitt naturgodis (men som sagt jag vll kunna leva med)

Men fy fan så fort jag ätit något så ballar mig mage ur, gaser från helvetet och diarre. Undra om de beror på att jag under nästan 1,5år inte ätit bröd, pasta ris osv.. kolhydrater. (självklart har de gått veckor då jag ätit detta) o nu klarar inte magen av de längre..
  • BHJE

-3,8 kg vecka 1
    -2,5 Kg vecka 2
    0,4 Kg Vecka 3

------------
    -6,7 kg totalt

Det där är ju kanonbra siffror - glöm inte att då o då ta fram ditt måttband och sätt det på startmåttet för att på så sätt se vad du tappat, det ger en bra kick när det känns motigt
  • Mary7812
    det kommer att lossna för dig och det går ju ändå nedåt. Kämpa på och härda ut... Du är ju sjukt duktig som kämpar på och har tagit ett aktivt beslut för att förändra ditt liv.
  • Mary7812

4e dagen på upptrappningen och jag har gått ner några hekton till. Riktigt skönt! Försökte mig på ett litet eget corepass idag på gymet men det gick sådär... Har inte riktigt energin eller orken ännu men 25min fixade jag ivf... alltid något!

Kämpa på nu tjejer!

• BHJE
    Mary7812 skrev 2011-02-06 11:51:21 följande:

4e dagen på upptrappningen och jag har gått ner några hekton till. Riktigt skönt! Försökte mig på ett litet eget corepass idag på gymet men det gick sådär... Har inte riktigt energin eller orken ännu men 25min fixade jag ivf... alltid något!

Kämpa på nu tjejer!

Aja, det där var väl bra? Och precis som du själv säger så är ju allt bättre än inget
    Davinia skrev 2011-02-06 12:05:22 följande:
    Jag gick på helfart 17 veckor, gick ner 36 kg
     Härligt - har du lyckats hålla vikten sen du började äta? Eller du är kanske inte jämnviktare än?
    Grattis till nya vikten  
  • MrsLoPiccolo
    Davinia skrev 2011-02-06 12:05:22 följande:
    Jag gick på helfart 17 veckor, gick ner 36 kg
    wow,det är starkt jobbat! vad brukar de säga 5-6mån på helfart och sedan är du nere på din normalvikt....
    vad gjorde du något särskillt eftersom du gick ner så många kg på minre än ett halvår?
    tränade?
  • Ninjisen
    emmgus skrev 2011-02-06 11:14:17 följande:
    Grattis, de går ju neråt!

Alltid helgerna som är svårast att hålla. Jag har fuskat liite. Alltså jag vill ha en sån livsstil att jag under helgen kan unna mig lite utan att få extremt dåligt samvete över detta (men de är svårt)
    Så någon macka har slunkit ner och mitt naturgodis (men som sagt jag vll kunna leva med)

Men fy fan så fort jag ätit något så ballar mig mage ur, gaser från helvetet och diarre. Undra om de beror på att jag under nästan 1,5år inte ätit bröd, pasta ris osv.. kolhydrater. (självklart har de gått veckor då jag ätit detta) o nu klarar inte magen av de längre..
    Ja nu börjar det gå neråt.. Äntligen :)
    Går du halvfart? Ja men jag ska också göra det.. vara duktig i veckan och sen unna mig gott på helgen.. Det är ju bara mänskligt att få mysa med familjen och äta lite extra gott ibland..
    Har du kommit ner dit du vill vara så unna dig...
  • Ninjisen
    mozilla skrev 2011-02-06 11:19:31 följande:
    Det där är ju kanonbra siffror - glöm inte att då o då ta fram ditt måttband och sätt det på startmåttet för att på så sätt se vad du tappat, det ger en bra kick när det känns motigt
    Ja det känns helt overkligt!! Hoppas det går precis lika bra för er... :)
    Jag tänkte mäta mig på torsdag.. förra torsdagen försvann ju inget så får hoppas på bättre nu..