xtravaganza
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m48805942.html
Hej!
Jag är snart klar med min fjärde vecka på helfart.Jag har gått ner 10,5 kg och är jätte nöjd. Känner super stor skillnad på kroppen men har ändå 34 kg kvar! Helgerna är lite jobbiga annars tycker jag att det går bra! Tyvärr har jag inte kunnat komma igång med träningen pga av en envis infektion som satte sig på luftrören men på måndag jädrar i det så skall jag börja träna!
Såhär ser mina resultat ut.
Startvikt 106,5 Målvikt 62 kg
Första veckan - 4kg
Andra veckan -3kg
Tredje veckan -1,5 kg
Fjärde veckan -2 kg ( 1 dag kvar på veckan)
Hur duktiga är ni på den mentala träningen? jag var super duktig första veckan men har sedan slarvat aldeles för mycket! Den mentala näringen har jag inget problem med =) har shoppat blommor, fixat hår och naglar, haft hemma spa med maken etc. Belöna mig själv har jag inget problem med hehe
När skall ni andra vara i mål föresten? Jag har min mållinje sista maj=) det känns snart och overkligt att det går så fort och är så enkelt.. så lång tid man gått och mått dåligt över sin övervikt och så är det inte svårare eller mer tidskrävande än såhär..
Hej tjejer!
Jag har fuskat idag, eller för en stund sen. usch så jag skäms nu och är inte alls stolt över mig själv. jag har ätit halvfart den här veckan och det är betydligt svårare än helfart tycker jag. Sen har jag varit så himla trött den här veckan, inte orkat göra något. Jag ska få min mens om en vecka så jag åkte till affären och köpte blodpudding. Det brukar göra susen när jag känner mig såhär trött och jag tänkte, vad kan det göra. Det är väl inte så farligt att äta blodpudding en dag. Och det är det ju inte men så för en stund sen så åt jag upp en chokladkaka som jag hade hemma... Eller en halv 200g Marabou för jag klarade inte av att äta hela... Blev illamående, och fick fysiskt ont i kroppen. Fy faan! Inte alls värt det... 
Hej tjejer!
Har haft så mycket stress runt omkring mig och klarade inte av helfarten mitt i allting. Är en stressätare helt enkelt. Värsta är att jag på bara 3-4 dagar äter mig upp till den vikten som jag startat på....så får ju börja om från början, även om jag tappar de kilona ganska fort igen.
Måste verkligen få till det med den menatala träningen. Tror faktiskt att det är där jag brister just nu. Har tyvärr ingen fungerande CD-spelare så kan bara spela skivorna på DVDn. Maken ska hjälpa mig att lägga över spåren på MP3 så att jag kan lyssna lite lättare när jag inte är hemma och har barnen som far runt.
Nu är jag SJUK så jag har bestämt mig för att ta upp helfarten i nästa vecka när jag mår lite bättre. Blir så frustrerad att jag genom detta skjuter upp målsnöret. Men det viktigaste är ju att jag faktiskt når målet.
Har beställt en Orbitrec så att jag kan träna hemma. Det finns ingen chans att jag ska finna tid till att åka till gymmet och med snö och is i löpspåret ser jag fram emot att kunna springa här hemma när barnen somnat. Crosstrainer är min favoritträningsmaskin så det kommer säkert passa mig bra.
Hej tjejer!
Jag har fuskat idag, eller för en stund sen. usch så jag skäms nu och är inte alls stolt över mig själv. jag har ätit halvfart den här veckan och det är betydligt svårare än helfart tycker jag. Sen har jag varit så himla trött den här veckan, inte orkat göra något. Jag ska få min mens om en vecka så jag åkte till affären och köpte blodpudding. Det brukar göra susen när jag känner mig såhär trött och jag tänkte, vad kan det göra. Det är väl inte så farligt att äta blodpudding en dag. Och det är det ju inte men så för en stund sen så åt jag upp en chokladkaka som jag hade hemma... Eller en halv 200g Marabou för jag klarade inte av att äta hela... Blev illamående, och fick fysiskt ont i kroppen. Fy faan! Inte alls värt det... 
.....eller unnat mig....
i helgen: druckit vin både fredag och lördag !Jag försöker lägga in min träning på xtravaganzas hemsida men jag hittar typ ingenting, jag gjorde ett bodypump pass idag alltså sivstång i grupp, jag hittar varken pump, bodypump,skivstång, styrketräning, eller gym i deras databas. Ngn som har koll på vilket begrepp de använder istället för det måste ju finnas ngt motsvarande.
Jaa det där hade jag med problem med.. Sök på frågor för dom skriver nått i stil med att alla såna aktiviteter ska heta högintensiv eller lågintensiv träning eller så :)
Hej tjejer!
Åh tjejer jag behöver er hjälp att hålla motivationen uppe.
De är varannan vecka system här , vet inte VARFÖR jag inte lyckas hålla de hela tiden fullt ut.
Jag vill ju så gärna!