xtravaganza
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m48805942.html
Wow!! Bra jobbat! Har en fråga ang de rackarns psylliumfröna... Jag kan verkligen inte få i mig dem, nu har jag hittat dem i kapselform. Går det lika bra tror ni??
Kör igång med min andra och sista helfartsperiod i morgon. Första perioden varade i 7 veckor och då gick jag ner 12 kg. Har nu gått på nån typ av halvfartsvariant i 13 veckor och har gått ner 7 kg. Känner nu att jag börjar "unna" mig mer och mer och börjar tappa fokus och har därför stått still i flera veckor. Jag har dock inte gått upp nåt vilket är väldigt skönt. Tänkte nu köra i 3 veckor och gå ner mina sista 5 kg. Känns tufft att börja på helfart igen men 3 veckor är ju faktiskt en väldigt kort tid och sen är det över och jag är i mål! Minus 24 kg är det tänkt.
Har idag avslutat min helfart och ska förhoppningsvis inte börja om med den fler gånger
Var idag och vägde mig på Tanitavågen och den visade - 29,5 kg!
Känns såååå skönt! Målet som jag satte tillsammans med coachen var att gå ner 26 kilo men mitt "egna" mål är 32 kg. Så nu har jag inte så långt kvar till mitt mål!
Kämpa på allihopa, det går om man bara ger sig f*n på det
Kikar in! Idag har jag var på informationsmöte på Xtravaganza i Gävle, kändes jättebra. Så nästa måndag 28/3 kör jag igång, det fanns inga tider förrän då. Vill börjar men känns inte som det spelar roll på några veckor. Kommer att bli tufft men spännande!
Ni som gör eller har gjort halvfart, vad har ni haft för viktnedgång/ vecka? Jag har 10 kg kvar men kan inte bestämma mig om jag ska sluta med helfart eller inte
Hej alla.
Ett tag sen.
Chock men har fått reda på jag är gravid, så de där med xtravagansa får nog så snällt vänta.
Får försöka äta hälsosamt o träna lite iaf =)
Yiiihaaaaa... är halvvägs nu, var och vägde mig i onsdags..-30,5kg på 9,5 vecka...HELFART ROCKAR......
Hallå!
vad lugnt det är i forumet? Jag har iof inte själv varit här så mycket den sista månaden. Min halvfartsperiod är över nu och lika bra det... Frestelserna blir genast gigantiska på halvfart, ivf för mig.
Idag körde jag igång med helfart igen och det känns jättebra. 4veckor tänkte jag köra totalt och jag siktar nog på 10kg. Håll tummarna och hejja på mig nu. Jag behöver det :)