xtravaganza
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m48805942.html

Köpte 2 tröjor i storlek M idag. Är rätt nöjd. Köpte skärp också, byxorna glider ner. Men det är ett behagligt problem
APCK: Ja, men så gör jag oxå. Tar det dag för dag, vecka för vecka. Jag förstår att det är lättare de dagar som du tränar, för mig är vardagarna lättare än helgerna för då är jag så inrutad med frukostsoppa, jobba, en kopp kaffe, lunchsoppa... och ja, du förstår för att sen träna efter jobbet.
Jag bor ju själv så jag har inget hemma att frestas med och har konsekvent tackat nej till "festligheter" eftersom jag inte vill falla ur från rutinen. Är rätt så tråkigt men går riktigt bra ändå och ännu bättre de dagar jag väger mig ;)
Idag är det dag 5 och jag har nu gått ner 3kg! Ikväll blir det träning igen och imorgon är det spinning som gäller.
Nu kör vi!!! 

Dag 2, och det känns ändå okej. Huvudvärken och tröttheten är värst, dock inte säkert att det beror på bristen av mat, då min store pojke blev magsjuk i natt, så jag har sovit dåligt.
Annars är väll humöret sådär och jag är hemma med alla fyra barnen idag efter som vi inte vill föra ev magsjuka vidare.
Shit vad jobbigt det är nu... Har varit galet hungrig sen klockan 14. Bara en timmer kvar tills jag kan äta så nedräkningen pågår för fullt och ingen träning blev det heller. Fick paltkoma efter lunchsoppan. Om man nu kan få det på soppor... haha!