xtravaganza
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m48805942.html
Varför går man upp ett hekto i fett på en vecka när man har varit sååå duktig på halvfart och tränat ???
Jag va på möte igår och de har liksom stått stilla de senaste, jag måste ändra på mitt ätande.
Måste inse att de är okej att misslyckas utan att resten av veckan måste gå åt skogen.
Hur finner ni karaktären att va så förbannat starka?
Duktiga är ni!
Hej!
Var på vägning idag....
*Trumvirvel...........*
Minus 5,7 kilo på strax över 2 veckor!!!! Fantastiskt! Jag var beredd på att nöja mig med 3 kilo ;) tills nästa fredag hoppas jag på att ha tappat 1,3 kilo, för då följer jag min planering *ler*
Idag plockade jag upp en fin "smal" skjorta ur lådan där alla för-små kläder bor.... Den passade, så jag har haft den till universitetet idag! Det finns självklart många plagg kvar att krympa i, men nu känns det helt plötsligt möjligt!
Imorrn blir det ett medvetet snedsteg med hemgjord pizza på oopsie-botten (ett "bröd" som görs i ugn på mestadels ägg). Det ska bli så gott, och antagligen blir det ett glas vin efteråt också!
Kram på er! =D
Jag ska ner till 65 kg så det blir nog ca 10 veckor till :) tack så mkt!! :)
Hej alla - får man vara med här?
Jag började på Xtravaganza idag. Redan igår eftermiddag började dock mitt liv på helfart. Fick låna en påse så jag kunde börja redan då. Det betyder att jag är på dygn 1 eller 2 nu, beroende på hur man ser det. Ska gå på helfart i 8-12 veckor tror jag. Om jag står ut??? Har idag prövat 6 olika smaker men jag får tyvärr kvälvningar av alla. Men men, man kanske vänjer sig. Hoppas verkligen det för jag ska ju hålla på ett tag.
Detta är första gången jag kör pulver. Har kört VV ett gäng gånger och även ett otal andra metoder. Gått ner varje gång och sedan gått upp....
Jag hade in invägning på 100,7. Och är 163 lång. Vill ner till 68. Men har mitt första ordentliga delmål på 78. Då har jag ett BMI på under 30. Så dryga 22 kilo ska bort först. Dessa 78 kg har jag satt som delmål till den 6 juni. Är det möjligt tror ni?
Jag har sådan otrolig huvudvärk idag. Har druckit åtminstone 3 liter vatten. Kanske lite mer. Kissar hela tiden. Har varit ledig idag så jag har ialla fall varit hemma. Men imorgon börjar jobbet igen. Vi får se hur det går.
Har i ca 25 år varit en enorm cola light drickare. Dricker ca 2 liter om dagen. Och så slutar jag tvärt med det. Känns jättekonstigt då det har varit en del av mig. Kanske därför också som jag har extra ont i huvudet.
Är inte så hungrig dock. Känns som att hungern kommer jag att fixa.
ha det så bra