xtravaganza
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m48805942.html
Jag började idag och tycker det känns bra! Men började räkna vad det kostar per månad att vara med och känner mig nu kluven. Blir 3200/månad med helfart. Vad tycker ni andra? Vill men tror att blir för dyrt!
Jag får träningen som friskvård och får därför bidrag från jobbet. Visst är det väldigt dyrt men jag är väldigt nöjd ändå.
Jag började idag och tycker det känns bra! Men började räkna vad det kostar per månad att vara med och känner mig nu kluven. Blir 3200/månad med helfart. Vad tycker ni andra? Vill men tror att blir för dyrt!
Jag ska räkna och se, men jag tror att jag fortsätter! Det är ju väl investerade pengar! Jag behöver hjälp med vikten. Hur länge ni på helfart och hur mycket gick ni ner?
Fuskvägde mig idag och vågen visade 72kg!! Underbart och mycket lättare att härda ut den ständiga hungern... 

Inser svårigheten nu med denna diet, jag är sååå arg idag, pga av en grej på på jobbet. Men var skall jag göra av ilskan. Innan har jag ätit bort den, men nu har jag gått och varit arg hela dagen!!!
Nån mer som känner samma?
11.5 veckor på helfart och det rullar på......