• Svar på tråden xtravaganza
  • Ulle75
    Mary7812 skrev 2011-03-31 16:42:27 följande:
    Idag är en sån jävla tung dag. Helt matt i kroppen, ingen ork, trött, huvudvärk, ont i lederna och sjukt less på soppor. Jag hoppas verkligen att jag får en rejäl viktminskning imorgon som gör den här dagen värd att ta sig igenom.
    Skickar över styrkepepp!! Håller tummarna för att du mår bättre i morgon och att vågen ger dig ett fint resultat!!
  • Mary7812
    Ulle75 skrev 2011-03-31 20:42:21 följande:
    Skickar över styrkepepp!! Håller tummarna för att du mår bättre i morgon och att vågen ger dig ett fint resultat!!
    Tack tjejen! Jag slocknade i soffan strax innan 19 och gick till sängs vid 20. Nästan 12h sömn blev det, så det var nog välbehövligt. Ingen nedgång idag på vågen. Nu ska jag hålla mig till Söndag när det är dags för veckovägningen :)

Vi kämpar vidare!Glad
  • Ninjisen

Hej allihop! Tog en paus efter mina 6 veckor på pulver men nu får det vara bra med de goda och satte igång imorse med mina påsar.. Hoppas allt är bra med er!! :)

• Mary7812
    Ninjisen skrev 2011-04-01 13:01:41 följande:
    Hej allihop! Tog en paus efter mina 6 veckor på pulver men nu får det vara bra med de goda och satte igång imorse med mina påsar.. Hoppas allt är bra med er!! :)
    Hej! Så bra att du kör igång igen. Jag tog oxå en paus men körde igång igen för två veckor sen och är mer motiverad nu. Kämpa på tjejen!
  • Agnes01

Hej på er...

Det är första gången jag skriver här men jag har smygläst här tidigare. Jag gick på helfart för 2 år sedan sen och gick nästan helt imål, men sedan blev jag gravid och har sedan dess fått en liten tjej.

Jag började på helfart för nästan 3 veckor sedan och allt har flytit på tills igår, då tappade jag det och åt glass och sedan idag åt jag frukost och några chokladbollar vi hade, dem åt jag nästan för att jag sa till mig själv att det är ändå förstört...
    Är det kört för min del nu? Innerst inne så vet jag nog att det inte är det, men om jag kör heltfart from imorogn igen har jag då förstört mycket tror ni eller tror ni att jag kommer att komma in i ketos igen och kunna fortsätta utan att jag har gjort för mycket skada.. Ledsen om det låter som jag gnäller lite här men vill verkligen fixa detta.
    Jag vet hur bra det kommer att kännas när jag är i mål... 

Sen vill jag också säga att jag är så imponerad av er alla!! Ni är otroligt duktiga..

Kram på er!

• Mary7812

Hej Agnes!
    Klart att det inte är förstört för dig. Börja om imorgon igen, glöm de här två dagarna och kämpa vidare. Du har kommit ur ketos och kommer få några kämpiga dagar men du har ju fixat det förut så det här blir ju peanuts för dig.

Lycka till!

• JennyCB

Agnes,
    Jag håller med Mary. Kan bli lite kämpigt några dagar för att komma i ketosen men du har som sagt klarat det förut. Känner du att det börjar bli jobbigt så finns det många här som peppar.

Idag är första gången på 4 månader som jag är hungrig. Vansinnigt hungrig! Kan bero på att jag läst igenom min nya kokbok. Bara 4 kg kvar...

• Ulle75
    Idag är första gången på 4 månader som jag är hungrig. Vansinnigt hungrig! Kan bero på att jag läst igenom min nya kokbok. Bara 4 kg kvar...
    Fniss inköpslistan är lång nu tills du skall börja äta?!
    Hoppas hungern går över!

Själv har jag haft en jobbig dag, har ont i halsen så det kanske är det som gör det lite extra jobbigt. Men jag kämpar på.
  • Mary7812

Åh kämpa Ulle!  Härda ut den här kvällen så känns det säker bättre imorgon.

Idag har jag gått ner exakt 11kg sen mellandagarna såg jag när jag fuskvägde mig imorse. Imorgon är det veckoinvägning. Längtar!

Provade lite klänningar nu ikväll och kände mig sjukt snygg. Lite färg på det så att jag inte är genomskinlig och sen ett frisörbesök så är jag snart redo att våren...

• Ninjisen
    Mary7812 skrev 2011-04-02 10:19:36 följande:
    Hej! Så bra att du kör igång igen. Jag tog oxå en paus men körde igång igen för två veckor sen och är mer motiverad nu. Kämpa på tjejen!
    Åh duktig du är.. Jag håller på komma in i ketos men gudars va sugen jag är på mat!!! suck..
    Hoppas det går över..