• Svar på tråden xtravaganza
  • Muminlina

Vi fick order om att äta Omega 3, "fett förbränner fett". Jag struntade dock i det till en början men sen när jag stod still ett tag, plus att jag var väldigt hård i magen, så började jag äta dem och rasade ner i vikt och magen blev bra. SÅ jag rekommenderar det verkligen. Senare när jag stod still ökade jag dosen o då började jag gå ner igen.
    Jag äter dem fortfarande, det är ju bra för oss på många sätt.

Nästa vecka klipper jag av mig håret...

• sosse78

bläääääää jag vögde mig igår har bara gått ner 800 gram på en vecka!!!!!!!!!!!!!!!

• Gladhannapanna
    sosse78 skrev 2010-05-26 22:17:08 följande:
    bläääääää jag vögde mig igår har bara gått ner 800 gram på en vecka!!!!!!!!!!!!!!!
    Men du, det är inte så lite faktiskt!!! Man blir lätt fartblind på programmet.
  • Emly

På en månad har jag gått ner 9kg! Känns som att det är rätt lite på ren kur men jag är nöjd ändå. Får på mig gamla kläder igen, jag känner mig smalare och ser smalare ut=) Igår fick jag på mig ett par gamla jeans, har inte haft jeans på över två år!

• Gladhannapanna
    Emly skrev 2010-05-27 13:31:50 följande:
    På en månad har jag gått ner 9kg! Känns som att det är rätt lite på ren kur men jag är nöjd ändå. Får på mig gamla kläder igen, jag känner mig smalare och ser smalare ut=) Igår fick jag på mig ett par gamla jeans, har inte haft jeans på över två år!
    Härligt!!! Bra att ha lite gamla kläder att ta till så att man inte måste iväg och shoppa så mycket på en gång!
  • BHJE
    Emly skrev 2010-05-27 13:31:50 följande:
    Nämen, det är ju inte lite - det är helt lagom i viktminskning! Härligt när gamla kläder passar. Lycka till på fortsatta resan

Oooh! Nu ska den här tanten natta sig(!) för kl.05 i morgon skrålar klockan o kl.06 bär det av mot Ullared där det ska shoppas massor av nya kläder
  • Gladhannapanna

Mozilla: Kul mewd nya kläder!!!

Jag har varit i en underklädesbutik här på orten. De hade extra erbjudande just idag och jag fick ett presentkort där av maken i julklapp som jag använde.

• BHJE
    Gladhannapanna skrev 2010-05-29 14:48:57 följande:
    Mozilla: Kul mewd nya kläder!!! Jag har varit i en underklädesbutik här på orten. De hade extra erbjudande just idag och jag fick ett presentkort där av maken i julklapp som jag använde.
    Ja, nu har man nästan en helt ny garderob..fattas lite sen är den komplett. Kändes verkligen konstigt att handla kläder till sig själv och för nästan 2000kr Fast, sen får man ju en hel massa för den pengen uppe på GeKås
  • Gladhannapanna

Åh, jag tycker att halvfart är svårt! Svårt att hitta en lagom nivå och bra mellanmål.

Segt med minskningen är det också... Men jag minskar nog i omfång för jag tycker att det märks på kläderna.

Svar på tråden xtravaganza