xtravaganza
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m48805942.html
Usch, blir så less!
Här avstår jag från massor hela tiden, slarvar lite grann en vecka och går upp 0,5 kg!!! Har inte ens slarvat mycket utan bara ätit några brödskivor på hela veckan!!!
Är ju bara att ta nya tag, men trist är det!!!
Igår shoppade jag och köpte ett par shorts på Gina Tricot, har aldrig handlat där tidigare eftersom de ändå inte haft ngt som passar mig, nu tog jag ett par i strl 42 och de passade bra!!!
(hade strl 48 när jag började på programmet)
Ja, verkligen! Hoppas bara att jag minskar i vikt också!
Nu är ja så nära mitt sista demål...1,5kg kvar bara!! resten ska jag ta efter sommaren 5kg till
Hej!
Jag planerar att börja på XV i slutet av september men jag är orolig att jag ska gå upp allt efter att ätit på helfart.. har ni som gått ner lyckats hålla er nya vikt i längden?
Sen tänkte jag fråga er som håller på att gå ner med helfart hur det blir med huden när det går så fort.. blir det "slappt" ? Eller gör träningen så att huden håller sig fast.. ? Jag är bara 22 men jag vill ju inte se ut som en skrynklig gammal tant.. :O
Jag kan bara svara för mig själv, jag går fortfarande på halvfart så hur det går att hålla vikten kan jag inte svara på.
När det gäller huden så är magen ganska slapp, men det beror nog delvispå att jag fått två barn. Jag har läst någonstans här i tråden att kroppen fortsätter att dra ihop sig under ett år ungefär. Jag är 38 och har inte märkt av några rynkor i ansiktet, men överarmarna har lite "häng", fast det lever jag med.
hej. kan man hänga p här. jag registrerade mig igår o betalade startavgift så vecka 33 kör jag igång. sjukt peppad. har väl en tjugo kilo som ska bort. framförallt för att jag saknar mig själv så innerligt....
Klart att du kan hänga på här! Välkommen!!!