xtravaganza
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m48805942.html
ska träna spinning imorgon bitti =)
Ni som har gått ner mycket - tappar ni håret?
Jag tappar något grymt mycket, kan bara stå och dra, det är verkligen fruktansvärt. Det är "helt naturligt" och "inget farligt", och det ska växa ut igen, men just nu är det så vedervärdigt... Har beställt tid att klippa av håret, för nu ser det för taskigt ut. Jag har tappat över hälften Har varit och tagit prover, men läkaren sa redan innan att det inte var fara för näringsbrist eller så, 4 mån på strikt diet klarar kroppen, man har reserver. Så jag vet ju att det är kroppen sätt att visa att den har varit utsatt för stor stress men ändå... Usch!
jag har inte tappat håret. det enda som e jobbigt är att det bubblar så mkt i magen och att jag luktar apa i munnen.
Oj, vad jobbigt att tappa så mycket hår! JAg har inte märkt att jag har tappat mer hår än vanligt. Hoppas att det vänder snart!
Idag gjorde jag äntligen mitt kollage och mejlade vår gruppledare. Målet har ju varit klart för mig ett tag, men jag har inte fått tummen ur.
Mitt nuvarande problem är att jag börjar bli nöjd även om jag har en bit kvar till målet. Så dumt!
var iaf och tränade på gymet på lunchen och har ju börjat cykla till jobbet så lite mer ska väl gå att gå ner utan alltför stor ansträngning!
Muminlina: Jag har också tappat massa hår. Har bättrat sig nu men känns tunt!!
Klunsen: Å vad skönt för dig att det är bättre nu! Jag har småpanik varje dag, är faktiskt rädd att allt kommer ramla av... Men - jag får försöka se det som en chans att våga prova något nytt, jag hade ju aldrig klippt av mig håret annars ;) Kanske blir det snagg innan sommaren är slut...
Har känt mig lite nere eftersom jag inte ser så stor skillnad på vågen hemma, men på mätningen igår hade jag gått ner drygt två kilo fett på en vecka!
Kändes plötsligt mycket bättre allting!
När jag var på gymet senast så orkade jag mer än tidigare med, också kul!
vägde mig igår, vägde 76,2 kg. min startvikt var 83,7. har hållt på i tre och en halv vecka på helfart nu. men jag har mens nu och när jag vögde mig så jag tror att jag faktiskt har gått ner mer.
Stod på en platå förra veckan, då jag "bara" gått ner 1.0 kg. Fick då rådet att äta 9 Omega3-kapslar per dag. Min coach sa att man bara skulle göra detta 1 vecka. Det verkar ha hjälpt för denna vecka gick jag ner 2.5 kg. Vi hade en vikarie på veckans träff och hon sa att hon aldrig hört att man bara skulle äta ökad dos en vecka och tyckte jag skulle fortsätta äta 9 st så länge jag hade bra viktnedgång. Vad tror ni? Nån som hört något annat?
jag märker faktiskt att man får en bättre viktnedgång när man äter mer omega 3 så det kan nog stämma. Jag tar ca 7 tabletter om dagen och det gör iallafall att jag går på toa mer och det e ju bra.