xtravaganza
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m48805942.html
en till som är igång. jag klarar mig ok utan mat. just nu störs jag mest av andedräkten och att jag är lättirriterad, jag vill vara glad!
tjuvstartade innan mitt startsamtal med annat märke på soppor så imorgon är det en vecka sen detta soppande startade. phu! jag tycker det e lite svårt...
ska ner från 78 till 65, kanske tom lite mer... känns overkligt och underbart. jag ska klara det denna gången. jag längtar så otroligt mycket efter att bli mig själv igen!
får nog hänga här och samla pepp...
Funderar på om Xtravaganza kan vara nåt för mig... Har testat allt känns det som. En fundering bara..... Om man ska köra på helfart (som jag antar är den "snabbaste" viktminskningstakten) - hur ofta per vecka ska man träna då, enligt programmet? Som stressad småbarnsmamma känns det som att just den biten med att vara på gymmet inte riktigt hinns med...
Tacktack! Har inte heller tålamodet för VV, gick ner 5 kilo och tänkte att nä så farligt tjock är jag ju inte och sen upp igen!
Jag googlade rätt mycket på hypnos, jag har bokat tid hos www.jagkraft.se, kostar 1400 kr för 2 timmar. Som jag föreställer mig utifrån det jag läst kommer man få ett mantra, typ att detta klarar jag, jag är stark, jag vill gå ner i vikt som automatiskt kommer spelas upp i mitt huvud. Tänkte gå en gång nu under helfart och sen en gång efter, och få ett nytt mantra. Jag återkommer så klart och berättar!
Måndag v.33 förra året hade jag tid för det första enskilda samtalet på Xtravaganza. Jag vägdes in på 93,2kg och framför mig hade jag 9 veckor på soppa. 12 veckor senare avslutade jag den rena kuren o trappade upp.
Tänk att det i morgon gått ett helt år sedan min viktresa tog sin början..det är ju helt sjukt. Samtidigt som det känns som igår kan det kännas som om man hållt på hela livet *ler*
Satt innan o läste igenom bloggen jag skrivit (o skriver) och jag blir lika stolt varje gång...jag kan inte fattas att jag verkligen lyckats. Känns som om det är någon annans blogg man läser. Trots att jag gått upp ett par kilo sen jag gick i mål är jag oerhört stolt o nöjd över mig själv. Vissa dagar ser jag till o med att jag är smal men för det mesta ser jag mig själv som en tjockis. Undrar så när hjärnan helt ska hänga med!
Vet inte om nån här inne brukar läsa bloggen, skriver ju den mest för mig själv...haha..men tänkte jag skulle dela med mig av kollaget jag suttit o gjort nu ikväll. Trots att jag ser dessa kort är det svårbegripligt att det är jag på dom *fniss*
Kanske kan dom vara en liiiten inspiration till er nya för kunde jag så kan fan alla