xtravaganza
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m48805942.html
Igår var jag och tränade, Body Balance. Har ju gått ner 20 kg och har nu strl 42. Trots det kände jag mig tjockast och klumpigast på passet. Känns inte alls som om jag vill gå dit mer. Var likadant på bodystep som jag var på förra veckan. ((
hejsan!
har ätit pulver/soppor nu i 3v!
funkar hyfast bra!eller jo det funkar bra!
har ätit mat två ggr tyvärr!!
men har nu tappat 6kg på 3v!
vill tappa ca 5kg till innan vi åker på sem!
om ca 3v!!
jag ska köra racet här nu det sista innan vi åker!!
vill helst ner till 80kg när vi åker!!!
har då gått ner 12kg på 5v!
hoppas hoppas!!!
skit kommer inte ihåg sist man vägde under 80kg!
mitt mål är 68-70kg är 176cm lång!
har ni tips eller ideer!
så skriv gärna!
Har varit bortrest i två veckor, har itne direkt varit noga med halvfarten utan tänkt att det får bli lite somd et blir. Har unnat mig någon enstaka chokladbit mm.
Imorse när jag ställde mig på vågen hade jag gått ner 1 kg! Jätteglad och förvånad. Nu är det tillbaka på halvfart ett tag till så får jag se hur jag gör sedan.
Tiger: Bra jobbat!!!
Hej!
Jag började förra tisdagen, så jag är på 9:e dagen nu...eller den är väl så gott som avklarad!
De 3 första dagarna tyckte jag var ok men sen dag 4-6....fyyyy faaan. Jag mådde inget vidare. Nu kan det ha berott på att jag blev förkyld och tant röd kom o hälsade på, dessutom första helgen...abstinens???
Ställde mig stolt på vågen i måndags - en hel vecka avklarad - endast pulver intag! Minus 2 kg visade den - jaha tack för den tant röd! 2 kg är ju jättebra på en vecka men första veckan brukar det ju hända lite mer.
Ja ja 2 kg mindre o förhoppningsvis visar det mer nästa vecka! Jag har satt upp 20 kg som mål men tror jag kommer vilja gå ner mer när jag nått dit. Jag har som mål att pulvra 10v men just nu har jag väldigt svårt att se att jag ska fixa det. Jag bara storm längtar efter mat...all mat...även sånt jag egentligen inte tycker särsklit mycket om!!?? O nu tycker jag ända att det funkar fint med pulvret...jag är inte nämnvärt hungrig o mår bra.
Jag hoppas ni kan hjälpa till o tagga en här!?
Min grupp börjar nästa måndag så jag hoppas den är bra o kan stötta en.
Hoppas det går bra för alla er andra!
Hej!
Jag började förra tisdagen, så jag är på 9:e dagen nu...eller den är väl så gott som avklarad!
De 3 första dagarna tyckte jag var ok men sen dag 4-6....fyyyy faaan. Jag mådde inget vidare. Nu kan det ha berott på att jag blev förkyld och tant röd kom o hälsade på, dessutom första helgen...abstinens???
Ställde mig stolt på vågen i måndags - en hel vecka avklarad - endast pulver intag! Minus 2 kg visade den - jaha tack för den tant röd! 2 kg är ju jättebra på en vecka men första veckan brukar det ju hända lite mer.
Ja ja 2 kg mindre o förhoppningsvis visar det mer nästa vecka! Jag har satt upp 20 kg som mål men tror jag kommer vilja gå ner mer när jag nått dit. Jag har som mål att pulvra 10v men just nu har jag väldigt svårt att se att jag ska fixa det. Jag bara storm längtar efter mat...all mat...även sånt jag egentligen inte tycker särsklit mycket om!!?? O nu tycker jag ända att det funkar fint med pulvret...jag är inte nämnvärt hungrig o mår bra.
Jag hoppas ni kan hjälpa till o tagga en här!?
Min grupp börjar nästa måndag så jag hoppas den är bra o kan stötta en.
Hoppas det går bra för alla er andra!