xtravaganza
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m48805942.html
Har inte möjlighet att åka dit förrän på tisdag. Har dock linfrön hemma, men kommer inte ihåg om man skulle ta dem som de är eller låta dem stå i vatten ett tag.
Försök att krossa dem så gör de bättre nytta. Jag brukar inte blötlägga dem.
Hemma från konferensen. Gick sådär med maten, men jag är rätt nöjd ändå!
Åh vilken helvetisk vecka det här har varit, men nu är mensen äntligen slut. Hungrig som tusan har jag varit och haft huvudvärk från helvetet tre dar i rad oxå. Vanligtvis brukar jag ju bota min menshuvudvärk med smågodis och de gick ju inte den här veckan. De positiva med att jag haft mens är att jag tränat mer än vanligt för att hålla hunger och huvudvärk i schack. Har även kommit igång med gymträningen nu och har hunnit gymma två gånger
Tack för tipsen
Poppins: Så duktig du är med träningen!
Det dröjer inte länge förrens denna tråd stängs, så för att inte tappa bort varann har jag startat upp en ny www.familjeliv.se/Forum-11-258/m52462161.html så lägg den till dina favoriter så ses vi där
Ni vet väl att trådarna är odödliga nuförtiden? Gamla utgångna trådar har ju tom fått liv igen=) Så man behöver inte starta om trådarna längre!
Jag tycker att vi stannar kvar här, annars blir det så rörigt med två aktuella trådar.
Jag har nu gått ca en vecka på halvfart plus en veckas upptrappning. Vågen står helt stilla. Känns lite trist, men samtidigt vet jag ju med mig att jag unnade mig extra under konferensen.
Igår cyklade jag till och från jobbet och tanken är att det ska ske varje dag framöver. Är en dryg mil så min rumpa känns idag! Var på gymet idag med, jobbigt men lite lättare än förra gången iaf.
Jag tycker att det är svårt att variera maten. Det blir mycket skinka/kyckling, gurka, tomat, paprika, selleri och wokgrönsaker eller ärtor, majs, morötter, kikärtor och kidneybönor.
Saknar pasta, bulgur, couscous etc. Är svårt att köpa mat ute med. Någon som har ngt bra tips?