xtravaganza
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m48805942.html
Hej!
Får jag hoppa in?
Har nu bestämt mig och kommer hoppa på Xtravganza trots att jag tycker att det är dyrt. Men nu jäklar! Jag hatar min kropp som den är just nu och känner inte igen mig själv. Har säkert 35 kg övervikt att ta tag i.
Var på infomöte igår och ska dit igen nästa vecka men funderar nu på om det ev. går att tidigarelägga för nu har jag bestämt mig och vill komma igång.
Men jag behöver stöd, så jag hänger gärna här. Är så otroligt peppande att läsa era historier!
Hej Jag är ny här och fungerar att gå med i xtrzavaganza , Men ni som dricker soppor vet ni om det innehåller nötter eller aspartam en som undrar som är allergisk.
Följer tråden
//
Är redan trött på allt springande på toaletten! Är ju inte van att dricka så mycket vatten
Vänjer sig kroppen vid vattnet med tiden eller ska man behöva gå runt och vara i närheten av en toalett under de här veckorna, haha... då blir det jobbigt!
Hej Jag är ny här och fungerar att gå med i xtrzavaganza , Men ni som dricker soppor vet ni om det innehåller nötter eller aspartam en som undrar som är allergisk.
Följer tråden
//
Jag tror att det finns bra info om detta. Misstänker att de flesta av de kalla shakerna innehåller sötningsmedel, men jag vet inte vilket. Nötter tror jag inte någon innehåller. Ring ditt viktcenter och fråga, de har en lista med allergier och vilka som innehåller vad.
Träffade min coach idag för att gå vidare på lifetime. Berättade om den här tråden och den känner hon till så förmodligen är det någon här som går på samma viktcenter som jag. Min coach heter Jonna A.
Hur som helst bestämde vi att jag nu är i mål och att jag ska köra jämvikt och kanske ta tag i några kilon längre fram om jag vill. Hon var helt övertygad om att jag har koll på läget och kommer att klara av detta i framtiden. (sa hon iaf). Kändes bra!
Följer tråden
//
Hej
Tack för era svar. Jag maila dit men de ville jag skulle boka ett info möte . Men ville bara veta innan om det innehöll dessa ämnen. Så att man var inställd på vilket man ska börja med. Tack för ert svar
Trevligt med en tråd som man kan få stöd o hjälp av. Jag fortsätter att följa tråden
//