• Svar på tråden xtravaganza
  • robecca
    robecca skrev 2010-10-11 10:10:37 följande:

nu har jag klarat helfarten i en hel vecka, jag känner mig nöjd :) !! nu kör jag en vecka till!!

vägde mig på viktcenrtret ikväll.... -4kg Skrattande
  • BHJE

Fick lånat grannens våg innan idag och jag skulle egentligen inte väga mig just nu då jag alltid går upp ca 1,5kg i samband med ägglossning/mens..men jag var för nyfiken o kunde inte låta bli. På tre veckor med naturdiet (samt en dag med matintag) så visade vågen på -4,5kg och det trodde jag ju aldrig! Nya midjemåttet är 77cm och så små siffror minns jag inte när jag hade sist - jag är sanslöst nöjd

• rockmind
    mozilla skrev 2010-10-11 21:07:55 följande:
    Fick lånat grannens våg innan idag och jag skulle egentligen inte väga mig just nu då jag alltid går upp ca 1,5kg i samband med ägglossning/mens..men jag var för nyfiken o kunde inte låta bli. På tre veckor med naturdiet (samt en dag med matintag) så visade vågen på -4,5kg och det trodde jag ju aldrig! Nya midjemåttet är 77cm och så små siffror minns jag inte när jag hade sist - jag är sanslöst nöjd
    Grattis!!! Har du hittat tillbaka till din målvikt nu då?
  • Dilara06

Jag går inte på XV menjag skriver här ifa:))) bra kämpat mozilla. vill också dra igång med min vikt resa mn går ju inte så länge jaga mmar:(((

• BHJE
    rockmind skrev 2010-10-11 21:16:29 följande:
    Grattis!!! Har du hittat tillbaka till din målvikt nu då?
    När jag gick i mål vägde jag 64,6kg och sen tappade jag ner till 63-63,5 innan jag sen började gå upp igen efter någon månad. Midjemåttet vid målgång låg på 82cm så nu ligger jag ju en hel del under, sist jag måttade var v.11 och då låg jag på 80cm. Jag är så nöjd och ska ner nått kilo till men med hjälp av mat o träning. Eller, kilo är ju fel att satsa på men centimetrar på andra kroppsmått
  • robecca
    mozilla skrev 2010-10-11 21:07:55 följande:
    weeeei, vad härligt! Solig
  • Gladhannapanna

Mozilla: UNderbart!!!! 
    Jag hoppas också att kroppen ska dra ihop sig mer,  framförallt när jag kan komma igång med träningen på allvar!

• Alegra

Mozilla och Robecca: Härlig glädje ni sprider!! Man blir så sporrad av att höra hur duktiga ni är.

Var på mitt första möte idag och börjar i morgon med soppor på helfart.
    De rådde mig att gömma vågen och bara fokusera på måtten.
    Tycker det är ett sund idé och ska försöka att köra efter det.
    Någon annan som fått samma råd? Har förstått att en del av er väger er på centrat?

Måste hålla med de flesta här ang vad det kostar att vara med. Det låter dyrt och kan tyckas mycket när man slår ihop alla månadskostnader men det är väl värt pengarna. Det är ju sin egen kropp och sitt eget liv man investerar i och allt man stoppar i sig annars kostar ju också.

• robecca
    Alegra skrev 2010-10-11 22:46:02 följande:
    Mozilla och Robecca: Härlig glädje ni sprider!! Man blir så sporrad av att höra hur duktiga ni är.

Var på mitt första möte idag och börjar i morgon med soppor på helfart.
    De rådde mig att gömma vågen och bara fokusera på måtten.
    Tycker det är ett sund idé och ska försöka att köra efter det.
    Någon annan som fått samma råd? Har förstått att en del av er väger er på centrat?

Måste hålla med de flesta här ang vad det kostar att vara med. Det låter dyrt och kan tyckas mycket när man slår ihop alla månadskostnader men det är väl värt pengarna. Det är ju sin egen kropp och sitt eget liv man investerar i och allt man stoppar i sig annars kostar ju också.
    fick rådet att väga mig max 1 gång i veckan,, men nu i början är de så svårt o låta bli att väga sig, man vill ju se resultat på en endaste gång :)  men de fick jag ju oxå idag!
    jag tycker de är svårt o mäta, o lyckas mäta på samma ställe..

LYCKA TILL :) !!  jag kämpar vidare med vecka 2 på helfart nu.
Svar på tråden xtravaganza