xtravaganza
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m48805942.html
nu har jag klarat helfarten i en hel vecka, jag känner mig nöjd :) !! nu kör jag en vecka till!!
Fick lånat grannens våg innan idag och jag skulle egentligen inte väga mig just nu då jag alltid går upp ca 1,5kg i samband med ägglossning/mens..men jag var för nyfiken o kunde inte låta bli. På tre veckor med naturdiet (samt en dag med matintag) så visade vågen på -4,5kg och det trodde jag ju aldrig! Nya midjemåttet är 77cm och så små siffror minns jag inte när jag hade sist - jag är sanslöst nöjd ![]()

Jag går inte på XV menjag skriver här ifa:))) bra kämpat mozilla. vill också dra igång med min vikt resa mn går ju inte så länge jaga mmar:(((
Mozilla: UNderbart!!!!
Jag hoppas också att kroppen ska dra ihop sig mer, framförallt när jag kan komma igång med träningen på allvar!
Mozilla och Robecca: Härlig glädje ni sprider!! Man blir så sporrad av att höra hur duktiga ni är.
Var på mitt första möte idag och börjar i morgon med soppor på helfart.
De rådde mig att gömma vågen och bara fokusera på måtten.
Tycker det är ett sund idé och ska försöka att köra efter det.
Någon annan som fått samma råd? Har förstått att en del av er väger er på centrat?
Måste hålla med de flesta här ang vad det kostar att vara med. Det låter dyrt och kan tyckas mycket när man slår ihop alla månadskostnader men det är väl värt pengarna. Det är ju sin egen kropp och sitt eget liv man investerar i och allt man stoppar i sig annars kostar ju också.