xtravaganza
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m48805942.html
Mozilla: Det är precis den känslan jag vill åt. Att bara förundra sig över hur man kunde vara så stor och sen tänka att jag ska aldrig mera tillbaka till det.
Robecca: Visst är det svårt att låta bli och kolla, som du skriver så vill man ju se resultat NU!!
Har precis tagit min första soppa och känner mig verkligen peppad.
Är föräldraledig så jag kommer ju att utsättas för mat hela tiden eftersom min ett-åring äter lagad mat två gånger om dagen. Men ser just nu det som terapi - att kunna låta bli.
Hej !
Hoppas att det är OK att jag hoppar in så här, har följt er här på tråden ett tag nu ... Är själv med på Xtravaganza sedan 7 veckor tillbaka och kör fortfarande på helfart.
Jag skulle behöva eran hjälp med en sak......
På 7 veckor har jag gått ner 10 kg , men det har de sista 3 veckorna gått väldigt sakta ( - 3kg )
Ketos stickorna ger ibland inte ens utslag ( min hälsocoach sa att jag skulle prova det ) , visar på sin höjd "spår av Ketos" .
Min Hälsocoach håller också med om att det går lite långsamt , men vet inte alls vad hon ska råda mig till.....
På mitt xtravaganza center så är jag med i den första gruppen som funnits på vår ort , så de har inte så mycket erfarenhet , även om de är jätterara. Jag har ca 8 kg kvar till mitt "mål".
Hoppas att någon av er här har något tips eller gott råd , då det tyvärr börjar kännas lite motigt nu

Måste fråga, var köper man såna där stickor?