xtravaganza
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m48805942.html
Lättare till jul: Köp en färdigblandad så att du kan fortsätta utan att bryta helfarten. Annars får du väl äta försiktigt av grönsaker och frukt, kanske lite skinka och melon?
Men på söndagen tog jag sopper igen
Men på söndagen tog jag sopper igen
Hej
tack för alla svar. Ska på möte idag och då kan jag köpa en färdigblandad. ska jag äta något så blid det något lätt.
Hej.
Första dagen.
Känner mig inte direkt hungrig men därimot väldigt sugen på att tugga.
Känner mig lite matt i kroppen och tycker synen känns lite konstig , känns detta igen?
Sen springer jag o kissar HELA tiden.
Pust. Nu är det flyttstök. Måste säga att det är perfekt att gå på helfart nu över flytten, annars blir det ju bara take away och snabba gejer som kräver så lite tid som möjligt
Är nu inne på fjärde veckan på helfart och har känt mig lite yr i huvudet de senaste dagarna -bara när jag reser mig snabbt iofs
Jag har iaf bokat läkartid för att kolla att alla värden är ok men det är först nästa ons...så får vi se om det blir helfart eller halvfart för mig framöver...
emmgus: det tar några dagar innan man mår bra på helfart, att kissa hela tiden de första dagarna är helt normalt
Läs i xv-boken om de första dagarna, det stämde rätt bra...
Måste bara skriva att jag nu kan ha ett par jeans som jag inte kommit i på 9 år!!!! De är iofs i en stor storlek även de men ändå! Men nu sitter de bra!
Kämpa på alla! Det är så värt det när man ser och känner resultatet!
Har varit på Inskrivning och första gruppträffen idag. Sitter och läser material och har precis mätt mig. Det var inget roligt
men det blir väl desto roligre nästa gång...
Har ca 25 kilo att gå ner på helfart och det ska ta ca 16 veckor. Känns som en evighet medn det kommer nog gå fortare än vad man tror när jag väl är inne i det?! Eller vad säger ni som testat?
tack för att ni finns här!