• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • vickan1982

Vi kanske kan ses vid domkyrkan? om du vill.
    Vilken spårvagn?

• vickan1982

Nu vet jag själv inte vad jag skrev
    Men om du vill kanske vi kan ses där, men åker du så tidigt? Men det kanske tar tid att komma dit?

• vickan1982

Du ser, jag är inte riktigt med så här på morgonen, ändå la jag mig vid 21 igår!

Jag får helt enkelt se om jag hinner med fikan idag.

Nu ska jag gå och lägga mig medans sonen sover, godnat

• Smulu

Hoppas ni får riktigt trevligt, hade gärna följt med, men med hostande och sorande busunge så känns det inte riktigt ok. 

Får bli en annan gång.
  • emmpe030

litenlind: då försöker jag tajma med dig vid domkyrkan

• Doodie1

Hej tjejer,

Skrev mig osm eventuell idag till Gjädjebubblan, men får stanna hemma. Får farmor på besök o känner att hon får alldeles för lite tid med lilleman. Så nu stannar jag hemma, ska laga lite mat till oss o sen blir det till att springa.

Emma, om ni åker över till Ullared över dagen den 15:e, så är jag nyfiken  på att eventuellt göra sällskap (då tar jag nog bilen också). Planerar en spa-helg med tjejkompisarna den 8:e maj, helgen innan, annars hade jag kommit med heeela helgen. :) Ni gör ju allt kul på en o samma gång - shoppa, skvallra, grilla... yummy!!

Isac 13/11-09 Omnia vincit amor
  • vickan1982
    litenlind skrev 2010-03-01 08:48:45 följande:
    Haha, nej det var jag som fått för mig att vi skulle ses kl 13, men det var ju 13:30. Jag tar då 2:an från Domkyrkan 13:23
    Det lät bättre för mig faktiskt. Så behöver jag inte hämta tösen så tidigt.
    Jag hänger på dig då från domkyrkan.
    Jag har en kamoflage färgad vagn och en tjej på 6 år med mig då.
    Hoppas vi hittar varann
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2