Dysmelister 4
Då var det dags för en ny tråd! Välkomna!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-31 05:53
Nu finns vi även på Facebook! Där finns vi i en sluten grupp som heter Dysmelitråden.
Sök gärna upp oss där!
Då var det dags för en ny tråd! Välkomna!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-31 05:53
Nu finns vi även på Facebook! Där finns vi i en sluten grupp som heter Dysmelitråden.
Sök gärna upp oss där!
Jag svarar också gärna, Nathalie, ifall du är intresserad.
Jobbigt, Milisi... men du klarar det!!! Imorgon är ALLTID bättre!
styrkekramar till dig Milisi!!
Nathalie även jag ställer gärna upp och svarar på frågor!!
Ha en bra helg allihop! Här blir det en helg med vantar på för emil och en massa smörjande av fingrarna som han har massor av eksem på. Har alltid haft och har inte riktigt hittat någon bra salva så har ni något bra tips så tas det gärna emot.
Smörjer hela han både morgon och kväll då han har problem med torr hud och eksem. Mycket beror på att han föddes en månad för tidigt säger dem, men han är ju fem år nu..... Grrrrrrrrrrrrr...
mammact - olivolja hjälpte mej. Är atopisk, så det är kanske inte samma som din kille, men ändå...
Vi använder en rosenolja (eller kanske är den gjord på nyponen?), "rosa mosqueta" heter den på spanska i alla fall, och är jättebra. Det enda som har hjälpt Sofías rumpa, och som vi har på Daniels hand varje kväll för att opreationsärren ska minska. Det doftar inte rosor om den, vilket ju är synd, men den luktar i alla fall inte riktigt lika mycket mat som olivoljan!
Milisi, jobbig morgon! Det är ingen lek att vara höggravid och ha bängliga storbarn!
nathalie, jag svarar gärna på frågor! Jag har adopterat ett barn med dysmeli.
Ekorren - jag förstår precis vad du menar. Man kan bli glad för så "lite", liksom. Förr önskade man sig ett par miljoner, nu önskar man att det funkar med skenor eller proteser...
Någon som vill knipa platsen som min 18 000:e besökare? Bara fyra kvar...
härligt Ekorren!!!!!!!!!!!!
Tack för tipsen!!