• jelena2

Dysmelister 4

Då var det dags för en ny tråd! Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-31 05:53
    Nu finns vi även på Facebook! Där finns vi i en sluten grupp som heter Dysmelitråden.
    Sök gärna upp oss där!

• Svar på tråden Dysmelister 4
  • Lilla My i Finland

Här blir det ett besök hos protesmakaren snart... Har ju levt i den tron att lillemans protes är för stor nu då han äter vätskedrivande medicin efter sin hjärtoperation, men tji fick jag då vi var på ergoterapi i torsdags. Protesen var för trång, så nu ska en ny gipsavgjutning göras, troligen nästa vecka.

Här blir det 2- och 4-års kalas i morgon så vi vet vad vi ska göra i morgon... Blåsa ballonger och dekorera kaka!

• jelena2

Tack för era försök! Men det blev någon annan, tyvärr, som "lyckades". Någon för mig okänd...

Lilla My - ha så kul på kalaset imorgon!

• Ekorrfamiljen

Lilla My: Kul med kalas! Vi ska snart ordna 4-årskalas.

Tack ni andra, som sagt, man ändrar sina prioriteringar i livet.

Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
  • CartoonKid

Tack så mycket! Så snälla ni är :)

Jag har inte riktigt sammanställt alla frågor och så än, det är en tid kvar på arbetet. men jag tänkte att om jag skickar personliga meddelanden eller något sådant lite senare så blir det kanske inte så rörigt?

Tack så mycket för hjälpen! Ju fler desto bättre ! :D

• mammact
    CartoonKid skrev 2010-04-26 17:14:58 följande:
    Tack så mycket! Så snälla ni är :)Jag har inte riktigt sammanställt alla frågor och så än, det är en tid kvar på arbetet. men jag tänkte att om jag skickar personliga meddelanden eller något sådant lite senare så blir det kanske inte så rörigt?Tack så mycket för hjälpen! Ju fler desto bättre ! :D
    min mailadress [email protected]
  • Augustiblomman

Grattis till födelsedagsfirarna, om det är i efter- eller förskott vet jag faktiskt inte.... hoppas i alla fall att ni hade ett kuligt kalas, Lilla My! Här händer ingenting, har inget att berätta om... Vi tog oss ett kvällsdopp idag och det var jättehärligt. Inga människor på stranden, ingen sol men inte heller någon vind, och två tokstollar som sprang, skrek och skrattade! Men annars känns livet faktiskt lite trist för tillfället.

• tossin

Nu äntligen ha vi fått ett datum bestämt med Örebro(vårt fel vi som inte kunnat bestämma oss). I början på juni ska vi dit och få träffa kunnig personal i 2 dagar. Det ser jag framemot. ¨
    Nu mår vår pojke som en prins annars...han kör fyrhjuling flera timmar varje dag. Det är faktiskt riktigt kuk för honom för då är han som alla ndra. Tar sig fram lika fort.
    Ringde till hjälpmedelscentralen och ska få stödhjul till en större cykel, de sa att det finns stödhjul ändå upp till 26" cyklar så det är ju bra. Han får en hel massa roliga terapier nu också, han är och simmar och på fredag ska han och rida.
    På tal om att önska sig saker det finns ett ordspråk som jag tycker stämmer så bra; Den friske har 1000 önskningar den sjuke bara en. Det stämmer också då det blir problem med proteser och skavsår och liknande man bara önskar att det ska ordna sig det är det enda som betyder något.

• mammact

augustiblomman. Kvällsdopp... Hmmmmmmmmmm inte alls avundsjuk...

tossin. Låter kanon att ni ska åka till Örebro och få tid på er att prata med personal.
    Kan inte låta bli att fnissa lite när jag läser ditt inlägg där det nog ska stå "riktigt kul för honom"

• tossin
    {#lang_emotions_laughing} Usch jag borde läsa igenom före jag skickar...
Svar på tråden Dysmelister 4