• jelena2

Dysmelister 4

Då var det dags för en ny tråd! Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-31 05:53
    Nu finns vi även på Facebook! Där finns vi i en sluten grupp som heter Dysmelitråden.
    Sök gärna upp oss där!

• Svar på tråden Dysmelister 4
  • jelena2

Snacka om att veta noll. Här har jag sms:at till folk som jag tror är vakna och intresserade och så går det inte alls på P1 utan det är P4. Suck...
    Det här har varit den långsammaste kvällen på evigheter, bara för att jag inte får gå och lägga mig. Annars så brukar timmarna rusa förbi! Märkligt...

• mammact
    jelena2 skrev 2010-04-06 22:44:34 följande:
    Snacka om att veta noll. Här har jag sms:at till folk som jag tror är vakna och intresserade och så går det inte alls på P1 utan det är P4. Suck...Det här har varit den långsammaste kvällen på evigheter, bara för att jag inte får gå och lägga mig. Annars så brukar timmarna rusa förbi! Märkligt...
    Ha,ha,ha, du är för rolig. Ja, synd att man inte var inne och såg detta så jag kunde lyssnat på dig. Hoppas det blev bra. Kram
  • Sarah84
    jelena2 skrev 2010-04-07 16:19:33 följande:
    Här kan man lyssna om man villsverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=...Klicka på lyssna och så får man "spola fram" till del 3 Jag börjar vid 5 minuter in ungefär.
    Nu har jag allt lyssnat på dig =)
    Jag & en vänina ska till GBG på fredag & leka modeller på The Studio =)
    Åker hem på lördan.. Vi kanske kan ses något om du inte är upptagen?
  • jelena2
    Sarah84 skrev 2010-04-07 16:47:28 följande:
    Nu har jag allt lyssnat på dig =)Jag & en vänina ska till GBG på fredag & leka modeller på The Studio =) Åker hem på lördan.. Vi kanske kan ses något om du inte är upptagen?
    JAAA! Vad kul!
    Vi har inga planer för helgen. Jag inboxar dig mina telefonnummer!
  • Lilla My i Finland

Här har lilleman cyklat idag och det gick ju hur bra som helst utan protes. Han höll i med ena handen bara. Lilla tokgubbe! "Jag kan ju" sa han flera gånger.

• Sarah84
    jelena2 skrev 2010-04-07 20:45:07 följande:
    JAAA! Vad kul! Vi har inga planer för helgen. Jag inboxar dig mina telefonnummer!
    Ja de vore jätte skoj =)
  • Ekorrfamiljen

Hello tjejer!

Vemund och jag ska till Göteborg i helgen. Vi ska gå på barnmässan imorgon fredag, så om någon mer ska dit kan ni väl hålla utkik efter oss.. Antingen har han eh turkos Brio Sing eller så bär jag honom i en rosa/lila vävd långsjal! Ha en bra helg!

Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
  • Sarah84
    Ekorrfamiljen skrev 2010-04-08 15:41:18 följande:
    Hello tjejer!Vemund och jag ska till Göteborg i helgen. Vi ska gå på barnmässan imorgon fredag, så om någon mer ska dit kan ni väl hålla utkik efter oss.. Antingen har han eh turkos Brio Sing eller så bär jag honom i en rosa/lila vävd långsjal! Ha en bra helg!
    Hej. Vi ska dit. Men vi hinner nog inte gå på fredan utan blir nog lördan.. Vart är själva mässan? Var min vänina som såg att de va i helgen, men vet jag inte =)
  • jelena2

Nämen det var värst vilket spring det ska vara i stan i helgen!
    Barnmässan är på Svenska Mässan vid Korsvägen. Vi pratade igår om att gå, men tycker den mest vänder sig till gravida och spädisar, så vi hoppar över det.
    Men vi kanske kan träffas på en fika allihop? Vore kul att träffa dig, Ekorren, oxå!

Svar på tråden Dysmelister 4